سمندر/ حضور در تیم ملی حق حسین سمندر بود/ مربیان فعلی مخالف همکاری با کتیرایی بودند

samandar2

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز علیرضا سمندر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به انتقاد مربیان سابق تیم ‌ملی کاراته مبنی بر اینکه برگزاری انتخابی‌های اخیر تیم‌ ملی شفاف نبوده، گفت: من نمی‌دانم انتخابی شفاف به چه می‌گویند؟! همه شاهد بودند که در هر مقطعی که انتخابی برگزار می‌شود تمام اصحاب رسانه، کارشناسان و مربیان در سالن مسابقات حضور دارند. ما در انتخابی‌های تیم‌ ملی از بهترین و بی‌طرف‌ترین داوران برای قضاوت استفاده کردیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در انتخابی‌ها حق هیچ‌ کسی پایمال نشود، چرا که من به این موضوع خیلی اعتقاد دارم.

رئیس فدراسیون کاراته در ادامه گفت: من نمی‌دانم مربیان سابق تیم‌ ملی از چه زاویه‌ای به این انتخابی‌ها نگاه می‌کنند که مدعی شفاف نبودن این مسابقات هستند. آنها اگر یک مقدار منطقی‌تر و با وجدان به این مسابقات نگاه کنند تمام مسائل حل می‌شود.

سمندر در ادامه خاطرنشان کرد: در انتخابی مرحله قبل نفراتی که در اوزان خود به عنوان نفر اول انتخاب شده بودند با حریفان خود مبارزه نکردند و تنها مختص یک وزن نبود؛ حالا من نمی‌دانم که مربیان سابق تیم‌ ملی چرا اینطور صحبت می‌کنند و می‌گویند که حسین سمندر به خاطر من در انتخابی‌ها مبارزه نکرد.

سمندر در پاسخ به این سؤال که علی کتیرایی مدعی شده مشاور اجرایی فدراسیون در پایان مسابقات لیگ برتر با او وارد مذاکره شده تا به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شود و در این مذاکرات یکی از شرط‌های اصلی این بوده که حسین سمندر در هر صورتی فیکس تیم‌ ملی باشد آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: اولا من هیچ نماینده‌ای ندارم و اگر عطایی چنین صحبت‌هایی را با کتیرایی مطرح کرده قطعا از او شکایت می‌کنم. اصلا چنین صحبت‌هایی صحت ندارد. در آن مقطع ابتدا آشوری در مورد کتیرایی با من صحبت کرد و من هم به او اجازه دادم تا با علی کتیرایی برای مربی‌گری در تیم‌ملی بزرگسالان وارد مذاکره شود. کتیرایی موافقت خود را اعلام کرد، اما کادرفنی فعلی تیم ‌ملی اعلام کردند که نمی‌توانند با او در تیم ملی کار کنند به همین دلیل همه‌ چیز منتفی شد.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد اینکه دلیل بیرون بودن حسین سمندر در طول این چند سال از اردوهای تیم ‌ملی مربیان سابق تیم‌ملی هستند، گفت: پسر من سال گذشته نیز فیکس تیم ‌ملی بود. مربیان تیم‌ ملی زحمت کشیده بودند با اینکه حسین در انتخابی‌ها شرکت کرده بود و نتیجه خوبی هم کسب کرده بود او را از اردوها خط زدند. همان مقطع هم که بنده رئیس فدراسیون نبودم حسین حقش بود که در اردوی تیم‌ ملی باشد، اما آنها به خاطر من او را از تیم ‌ملی مدام خط می‌زدند. حالا اگر کتیرایی و دوستان دیگر نگران شفاف نبودن انتخابی‌ها هستند می‌توانند در مرحله آخر در سالن حضور داشته باشند و ببینند که چطور انتخابی‌ها برگزار می‌شود.

سمندر در ادامه موج انتقادها را به بیرون بودن مربیان سابق تیم ‌ملی از کادرفنی ارتباط داد و گفت: آقایان تمام زحمات ما را به علت اینکه در حال حاضر عضو کادرفنی نیستند منفی می‌بینند. دوره قبل آنها با انتخاب رئیس فدراسیون مربیان تیم‌ ملی بودند، اما در این دوره من به هیچ‌ عنوان موافق نبودم که آنها مربی تیم‌ ملی باشند، اما به خاطر اینکه آشوری دبیر فدراسیون کاراته اصرار کرد من هم پذیرفتم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا