بهرامی: مسائل فنی و آرامش برای ما اهمیت بالایی دارد

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با بیان اینکه این تیم در چارچوب قانون برنامه‌های خود را پیش خواهد برد، گفت: با خانواده بزرگ این رشته تعامل خواهیم داشت و برای ما مسائل فنی در کنار آرامش، اهمیت زیادی دارد.

به گزارش کاراته نیوز لیلا بهرامی روز گذشته به‌عنوان سرمربی تیم ملی کاراته بانوان انتخاب شد. وی امروز (یکشنبه) در گفت‌وگوبا ایرنا، اظهار داشت: فدراسیون از چند مربی برای هدایت تیم بانوان برنامه خواست که من نیز یکی از آنها بودم. در نهایت مسئولان فدراسیون و مدیر سازمان تیم‌های ملی به من اعتماد کردند که تلاش می‌کنم جواب این اعتماد را بدهم.

وی که سال گذشته و چند روز مانده به مسابقات جهانی مجارستان برای مدتی کوتاهی هدایت تیم بانوان را عهده‌دار شده بود در این خصوص، افزود: با توجه به شرایطی که آن زمان به وجود آمد، حتی ممکن بود تیم اعزام نشود. من در آن مقطع قبول کردم تا به‌عنوان همراه کنار تیم باشم. به هرحال آن مسابقات تمام شد و اکنون باید نگاه‌مان به آینده باشد.

بهرامی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی آسیا (اواخر شهریور) در چین، مهمترین برنامه پیش‌روی تیم ملی کاراته است، بیان کرد: فعلا نام یک مربی را به سازمان تیم‌های ملی و فدراسیون داده‌ام تا به عنوان همکارم در کادر فنی حضور داشته باشد.

وی گفت: اکنون مسابقات قهرمانی کشور را داریم که اول اردیبهشت در همدان آغاز خواهد شد و انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود. تمامی نفرات باید در قهرمانی کشور حضور یابند. تنها بازیکنانی که به لیگ جهانی مصر اعزام شوند و آنهایی که مصدوم هستند (با تایید فدراسیون پزشکی) غیبت‌شان موجه خواهد بود. نفرات برتر به همراه کاراته‌کاهایی که کمیته فنی انتخاب می‌کند، به اردو دعوت می‌شوند.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان، تصریح کرد: صحبت‌هایی در خصوص زمان آغاز اردوها انجام دادیم که باید به‌زودی آن را پس از نشست با مسئولان فدراسیون، قطعی کنیم.

وی که از سال ۹۲ در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف به‌عنوان مربی و سرمربی فعالیت می‌کند، گفت: هدف اصلی این است تا پشتوانه‌سازی در تمامی اوزان انجام داده و تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم. برای ما، علاوه بر مسائل فنی، آرامش نیز اهمیت بالایی دارد.

بهرامی در خصوص اینکه سهمیه مسابقات قهرمانی جهان از این پس به کاراته‌کاهای داده می‌شود که در رنکینگ جهانی جایگاه مناسبی داشته باشند، عنوان کرد: ابتدا باید نفراتی که جایگاه خوبی دارند، رنکینگ خود را حفظ کرده و سپس آن را بهبود ببخشند. دیگر نفرات را هم باید به جایگاه مناسبی برسانیم.

وی در خصوص اختلافات همیشگی در کاراته، گفت: می‌خواهیم در تیم ملی تعامل داشته باشیم و همه چیز را در چارچوب قانون پیش ببریم. بحث فنی دارای اهمیت است و چیزی خارج از آن نخواهد بود. تیم ملی متعلق به همه خانواده کاراته است و برای ما توان فنی نفرات اهمیت دارد تا بتوانیم در آرامش کارمان را پیش ببریم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا