تغییر تفکرات هروی و یک سوال از سرمربی تیم ملی کاراته

سرمربی تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان جوانان را در ترکیب اصلی قرار داد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان دوم آبان ماه به میزبانی مجارستان در بوداپست آغاز می‌شود. بر همین اساس و با اعلام روابط عمومی فدراسیون کاراته تمرینات تیم ملی برای حضور در این رقابت‌ها از یکشنبه ۲۳ مهرماه در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.

تمرینات تیم ملی قرار است تا زمان اعزام به مجارستان در خانه کاراته و آکادمی المپیک برگزار می‌شود

نکته مهم در خصوص نفرات دعوت شده به اردوی جهانی اینکه در ترکیب تیم ملی در بخش کومیته انفرادی در مقایسه با تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی مهدیزاده دعوت نشده، عسگری هم در تیمی مبارزه می‌کند و در این دو وزن به جوانان میدان داده شده و قرار است نفرات جدیدی نسبت به چند دوره قبل تاتامی جهانی را تجربه کنند. موضوعی که به نظر می‌رسد به تغییرات تفکرات سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی باز می‌گردد. اما سوالی که در این بین مطرح است اینکه چرا در وزن ۸۴- کیلوگرم مدعیان به صف نشدند تا انتخابی تکلیف مسافر بوداپست را مشخص کند و همچنان به مهدی خدابخش که در هانگژو همان دور نخست از جدول کنار رفت، فرصت دوباره داده شد.

در لیست اعلام شده علی مسکینی در وزن ۶۰- کیلوگرم، برنده رقابت انتخابی درون اردویی میان امیررضا برزویی و مهدی کیانی در وزن ۶۷- کیلوگرم، سامان عدالتی در وزن ۷۵- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن وزن ۸۴- کیلوگرم و سجاد گنج‌زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم در کومیته انفرادی و ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری، مهدی خدابخشی، صالح اباذری، مهدی عاشوری و محمود نعمتی در کومیته تیمی ترکیب تیم ملی در مسابقات جهانی را تشکیل می‌دهند.

مسابقات کاراته قهرمانی جهان ۲۰۲۳ از ۲ تا ۷ آبان ماه در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا