حضور ناشناس ها با اعمال نفوذ افراد در سایه

در حالی که پیش از این فدراسیون کاراته نسبت به روند انتخاب شدن نفرات تیم ملی رده های پایه اطلاع رسانی کرده بود اما بار دیگر شاهد حضور بازیکنان فاقد شرایط در اولین مرحله انتخابی درون اردویی هستیم.

به گزارش کاراته نیوز، طبق اعلام فدراسیون کاراته تنها باید نفرات برتر رنکینگ کاراته وان کرمانشاه و نفرات مدال آور مسابقات قهرمانی کشور لرستان به اردوی تیم ملی دعوت می شدند اما پس از اعلام مدعوین رده سنی امید، نفراتی خارج از این چهارچوب به اولین مرحله انتخاب تیم ملی راه پیدا کردند آن هم در شرایطی که هیچ دعوت شده ای به اردویی نداشتیم.

 

اینکه افراد در سایه چقدر در چینش تیم های ملی به خصوص بانوان نقش دارند، بارها صحبت شده بود و حتی پیش از بازی های آسیایی، جنجالی بزرگ از قهر و آشتی به واسطه همین موضوع در تیم بزرگسالان بانوان را شاهد بودیم.

سوالات بیشماری پس از دعوت بازیکنان دعوت شده به وجود آمده و موارد دیگری به عنوان مدرک برای حضور افراد حاضر در سایه ها وجود دارد.

سوال اول: ملاک و معیار انتخاب نفرات دعوت شده خارج از بخشنامه، چه چیزی بوده است ؟

سوال دوم: چه کسانی لیست اسامی این بازیکنان را مشخص و آماده کرده است؟

سوال سوم: چرا روابط عمومی فدراسیون کاراته در ابتدا ورود مربی در مسابقات انتخابی را آزاد اعلام کرد و مجددا در خبر دوم که نفرات دعوت شده را اعلام کرد، نسبت به حضور مربی ممانعت کرد.

 

خبر دعوت شدگان به انتخابی در حالی بر روی خروجی فدراسیون کاراته قرار گرفت که سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته به همراه تیم در هانگژو حضور داشت. در نتیجه این سوال مطرح است که در این زمینه چه کسی تصمیم گیرنده است. آیا محسن آشوری دبیر با سابقه فدراسیون، افسانه باقری نائب رییس بانوان، کیکاووس سعیدی نائب رییس آقایان یا افراد دیگری این تصمیمات را اتخاذ کرده اند؟

اما سوال مهم اینجاست چرا بازیکنی که نه در کاراته وان کرمانشاه و نه در مسابقات قهرمانی کشور لرستان، مدالی کسب نکرده است، با چه معیار مجوز حضور در اولین مرحله انتخابی درون اردویی را به دست آورده است؟

آیا انتخابی تیم ملی رده های پایه، میلی خواهد بود یا ملی ؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا