صید طلا، تنها ماموریت کاراته ایران در هانگژو

سرمربی تیم ملی کاراته با اشاره به تجربه بالای چهار ملی‌پوش کاراته ایران در بازی‌های آسیایی گفت: آنها به خوبی می‌دانند که تنها ماموریتشان کسب مدال طلا در این رقابت‌هاست.

به گزارش کاراته نیوز سیدشهرام هروی،‌سرمربی تیم ملی کاراته ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی کاراته در آستانه حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات منظم و خوبی را برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها پشت سر گذاشتیم و همه بچه‌ها در بهترین شرایط ممکن آماده حضور در بازی‌های آسیایی هستند. در فرصت ۴ یا ۵ روزه در چین نیز تمرینات خود را پیگیری خواهیم کرد تا با شرایط خوب روحی و بدنی پا به این رویداد بگذاریم.

سرمربی تیم ملی کاراته افزود: هدف ما کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی است و امیدوارم همه بچه‌ها با دست پر به ایران بازگردند و باعث خوشحالی مردم شوند.

وی درباره حضور نفرات با تجربه در تیم ملی کاراته گفت: بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار داریم تا جایی که هر چهار بازیکن ما قهرمان جهان هستند و سه نفر از اعضای تیم نیز موفق به کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی شده‌اند. همه نفرات ما تجربه بالایی برای حضور در این رویداد دارند و با توجه به قابلیت‌های فنی که دارند می‌توانند نتایج درخشانی را در هانگژو رقم بزنند.

هروی درباره پیش‌بینی خود از نتایج کاراته در بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من هر چهار بازیکن ما شانس کسب مدال را دارند که در این میان امیدوارم صاحب خوشرنگ‌ترین مدال شوند. به نظر من هر چهار بازیکن ما شانس کسب مدال طلا را خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی کاراته درباره انتظاراات بالا از کاراته برای کسب مدال‌های طلا برای کاروان ورزشی ایران و اینکه آیا این انتظار موجب افزایش فشار روانی بر تیم نمی‌شود؟ گفت: اصلا باعث فشار به بازیکنان ما نمی‌شود چرا که همگی تجربه بالایی دارند. بازیکنان ما می‌دانند در چه جایگاهی قرار دارند و به خوبی با وظایفشان آشنا هستند. همگی می‌دانند تنها ماموریتشان در چین رسیدن به مدال طلاست.

هروی در پایان با قدردانی از حمایت‌های مردم و جامعه بزرگ کاراته ایران گفت: تیم ملی کاراته با هدف خوشحال کردن مردم و سربلندی هر چه بیشتر کاراته ایران باز هم به دنبال کسب افتخار در بازی‌های آسیایی خواهد بود. امیدوارم با دعای خیر مردم به هدفمان برسیم و سربلند به ایران بازگردیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا