هروی: مهم موفقیت کاراته است نه جایگاه افراد/ می‌خواهیم عملکردمان را ارتقا دهیم

سرمربی تیم ملی کاراته با بیان اینکه می‌خواهیم عملکرد تیم را در قهرمانی آسیا ارتقا دهیم، گفت: پست و جایگاه افراد اهمیت ندارد و برای ما اولویت موفقیت این رشته است.

به گزارش کاراته نیوز شهرام هروی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص برگزاری مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته مردان و مشخص شدن ترکیب اعزامی به آسیایی مالزی، اظهار داشت: مسابقات انتخابی آن هم در مرحله نهایی همیشه حساسیت بسیار بالایی دارد. در این راستا، عوامل اجرایی فدراسیون و اعضای کادر فنی در تلاش بودند تا انتخابی شفافی برگزار شود. وجود ویدئوچک کمک زیادی می‌کند که مسابقات به بهترین نحو برگزار شود.

وی افزود: در نهایت ترکیب تیم در کومیته انفرادی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد و همه تلاش می‌کنیم تا در مالزی نتایجی در خور شان کاراته ایران به دست آوریم.

هروی در مورد بازی‌های آسیایی هانگژو و انتخاب نفرات اعزامی به این رویداد مهم، عنوان کرد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، عملکرد فنی بازیکنان را به صورت دقیق بررسی کرده و سپس تصمیم‌گیری می کنیم.

وی در خصوص احتیاط کاراته‌کاها در مسابقات انتخابی، گفت: همیشه مرحله نهایی حساسیت بالایی دارد و طبیعی است شاهد احتیاط باشیم. با این حال فکر می‌کنم نفرات باتجربه و جوان ما تمام توان خود به به کار بستند و مسابقات خوبی را شاهد بودیم. می خواهم بابت مبارزات زیبایی که کاراته کاها به نمایش گذاشتند از آنها تشکر کنم.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: مرحله جدید اردوهای آماده سازی از روز چهارشنبه آغاز شد و تا زمان اعزام به مالزی، تمرینات را در تهران دنبال می کنیم.

 

وی در خصوص خواسته‌اش از مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: می‌خواهیم یک طلا و ۲ برنز دوره گذشته را ارتقا داده و طلای کومیته تیمی را نیز تکرار کنیم. سال بسیار سختی داریم اما کاراته ایران همواره برای ورزش ایران افتخارآفرین بوده و امسال نیز می‌خواهیم این مهم را تکرار کنیم.

هروی در خصوص حضور چهره‌های مطرحی چون شهاب سلطانی، سعید فرخی، مهدی احمدی و علیرضا کتیرایی در کادر فنی، بیان کرد: تمامی این نفرات از بهترین مربیان هستند و هرکدام از آنها می‌توانند سرمربی باشند.

وی گفت: پست‌ها و جایگاه‌ها اهمیت ندارد و برای همه ما موفقیت کاراته ایران در اولویت است. همه جمع شده‌ایم تا به کاراته کمک کنیم چون موفقیت این رشته به سود تمامی خانواده بزرگ کاراته ایران خواهد بود.

ترکیب تیم ملی کاراته مردان ایران بدین شرح است:

۵۵- کیلوگرم: بهنام دهقان زاده از استان تهران

۶۰- کیلوگرم: پوریا اقدسی از استان البرز

۶۷- کیلوگرم: امیر مهدی زاده از استان قم

۷۵- کیلوگرم: بهمن عسگری از استان قزوین

۸۴- کیلوگرم: ذبیح الله پورشیب از استان ایلام

۸۴+ کیلوگرم: سجاد گنج زاده از استان تهران

مسابقات کاراته قهرمانی اسیا ۲۰۲۳ از ۳۰ تیر تا یک مرداد در مالزی برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا