پورشیب: به گذشته فکر نمی‌کنم/ نیاز به جراحی ندارم

کاپیتان تیم ملی کاراته با بیان اینکه هیچگاه به گذشته فکر نمی‌کند، گفت: خوشبختانه زانویم نیاز به جراحی پیدا نکرد و با فیزیوتراپی روند درمانی‌ام را دنبال می‌کنم.

به گزارش کاراته نیوز ذبیح‌الله پورشیب روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص سال مهمی که کاراته ایران در پیش دارد، اظهار داشت:‌ اهمیت امسال برای همه مشخص است و قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان را در پیش داریم که هر سه رویداد برای کاراته و ورزش ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در خصوص مصدومیت کهنه‌ای که از ناحیه زانو دارد، توضیح داد: آسیب دیدگی‌ام به طور کامل بهبود نیافته اما با تدابیر پزشکان، شرایط را پیش می‌برم و فکر نمی‌کنم مشکلی ایجاد شود.

پورشیب عنوان کرد: اکنون در اردوی تیم ملی هستم و علاوه بر تمرینات فنی، فیزیوتراپی را هم به طور مداوم انجام می‌دهم. قبل از سال در لیگ به میدان رفتم که باعث تشدید آسیب دیدگی شد و این تصمیم واقعا اشتباه بود.

کاپیتان تیم ملی کاراته بیان کرد: زمانی که بین لیگ وقفه‌ای حدودا سه ماهه ایجاد شد، من نیز تمریناتم را تعطیل کرده و کاملا روی بهبود مصدومیت زانویم متمرکز شدم که شرایطم خیلی بهتر شد. خوشبختانه پزشکان تشخیص دادند که نیاز به جراحی ندارم.

کاراته‌کا با تجربه و پرافتخار ایران در خصوص شرایط تیم ملی در سال جاری، تصریح کرد: هدف و نقطه مشترک تمامی ملی‌پوشان این است که کاراته ایران به بهترین نتایج دست یابد. همیشه با تمام توان تمرین کرده‌ام و دوست دارم تا زمانی که هستم، در هر رویدادی که اعزام می‌شوم به مدال برسم.

پورشیب که یک طلا و یک برنز بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد در خصوص این رویداد، بیان کرد: بازی‌های آسیایی برای همه ورزشکاران مهم است و من نیز تلاش می کنم در ترکیب اعزامی باشم. در گوانگژو به مدال طلا و در جاکارتا به برنز رسیدم. البته در جاکارتا و در مبارزه نیمه‌نهایی، هر ضربه‌ای میزدم به من امتیاز نمی‌دادند تا نماینده کویت برنده شود. در آن مبارزه در وسط تاتامی وقتی داوران امتیاز نمی‌دادند به تصمیم آنها خندیدم اما وقتی به سالن گرم رفتم، آنقدر اشک ریختم که حتی نمی‌توانستم در دیدار رده‌بندی، حاضر شوم.

وی گفت: دیگر به گذشته‌ها فکر نمی‌کنم و نگاهم به آینده است. می‌خواهم تا زمانی که در تیم ملی هستم، مفید باشم تا کاراته به بهترین نتایج برسد.

پورشیب در خصوص نقش او و سایر نفرات باتجربه چون امیر مهدی‌زاده و بهمن عسگری در تیم ملی، بیان کرد: ما بزرگترهای تیم در کنار جوانان هستیم و تجربیاتمان را در اختیار آنان می گذاریم. جوانترها نیز به ما انگیزه و انرژی می‌دهند. وقتی تیم یک‌دست و همدل باشد اتفاقات مثبتی در آینده رخ خواهد داد.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا