می‌خواهم یکی از نفرات اعزامی به هانگژو باشم

عضو تیم ملی کاراته کشورمان گفت: دوست دارم یکی از اعضای کاروان جمهوری اسلامی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو باشم

به گزارش کاراته نیوز مهدی شهگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اردوهای تیم ملی کاراته با جدیت و نظم خاصی در حال پیگیری است، اظهار کرد: برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ اردوها با برنامه‌ریزی خوبی در حال انجام است و قرار شده برای برپایی یک اردوی تمرینی راهی ترکیه شویم.

 

وی با بیان اینکه اردوی ترکیه به مدت دو هفته برپا خواهد شد، افزود: بعد از بازگشت از کشور ترکیه اردوها در تهران متمرکز خواهد شد و ۳۱ خردادماه با برگزاری مسابقات درون‌اردویی که حکم انتخابی دارد، مشخص خواهد شد که چه کسانی به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند و چه کسانی به مسابقات جهانی خواهند رفت.

عضو تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که دوست داری به مسابقات جهانی اعزام شوی یا بازی‌های آسیایی؟ تصریح کرد: طبیعتا دوست دارم یکی از اعضای کاروان بزرگ کشورمان در المپیک آسیایی باشم و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهم کرد.

‌وی عنوان کرد: اگر برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو انتخاب شوم، سعی خواهم کرد تا نشان خوش‌رنگی برای کشورم در معتبرترین رویداد ورشی قاره کهن به دست آورم. موضوع شیرینی که خیلی این روزها به آن فکر می‌کنم.

شهگل درباره وضعیت کاراته همدان هم عنوان کرد: کاراته در همدان با تدابیر هیات و برنامه‌ریزی درست در زمینه آموزش و استعدادیابی روزهای درخشانی را تجربه می‌کند و تداوم این روند بدون تردید به معرفی قهرمانان بزرگی منجر خواهد شد.

وی اضافه کرد: در همدان استعدادهای خوبی وجود دارد که در چند سال اخیر شکوفا شده‌اند و امروز شاهدیم چه در قسمت آقایان و چه در قسمت بانوان اردونشین تیم ملی داریم، این موضوع می‌طلبد مسئولان ارشد نگاه بهتری به کاراته داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا