هدف اصلی ما کسب مدال طلای کاتای جهانی است / کاتاروهای ایران کم‌ترین انتظارات ممکن را دارند

سهند اسلامی ادامه داد: مهم‌ترین انتظار ما از مسئولان، حمایت و حفظ همدلی مهم‌ترین عامل برای کسب موفقیت محسوب می‌شود و مسئولان با حمایت خود از ورزشکاران می‌توانند ایجاد انگیزه کنند.

برای کسب مدال طلا، سال‌هاست از شهر و دیار خود دور شده‌ام

دیگر ملی پوش کاتای کشورمان نیز گفت: نزدیک ۹ سال است که از میاندوآب به تبریز سفر کرده و زیر نظر استاد شاهین کار می‌کنم و در این سال‌ها هر موفقیتی کسب کرده‌ام در وهله‌ی اول مدیون پدرم و سپس مدیون استاد شاهین هستم.

مهدی حق نظری در خصوص سختی‌هایی که در این ۹ سال دور از شهر و دیار خود کشیده است، اظهار کرد: قطعا برای رسیدن به اهداف بزرگ باید سختی‌های این مسیر را نیز تحمل کرد و من نیز تمامی مشکلات و سختی‌ها در این سال‌ها را برای کسب مدال طلای جهانی به جان خریده‌ام و بدون کوچک‌ترین گلایه، فقط به هدفم فکر کرده‌ام.

هدف اصلی‌ام تداوم حضور پرقدرت در مسابقات جهانی است

محمدصدرا شیدزی که با ۲۰ سال جوان ترین عضو تیم ملی کاتای کشورمان لقب گرفته است، گفت: از سال ۱۳۸۶ در این رشته فعالیت می‌کنم و از سال ۱۳۹۲ نیز افتخار شاگردی استاد شاهین را دارم و در این مدت در بسیاری از مسابقات کشوری، آسیایی و بین المللی موفق به کسب مدال شده‌ام و اکنون نیز به دنبال تداوم موفقیت‌ها و کسب مدال جهانی هستم.

براساس این گزارش تیم کاتای جمهوری اسلامی ایران با ترکیب کاتاروهای استان، سهند اسلامی، مهدی حق نظری و محمدصدرا شیدزی و با مربیگری احد شاهین موفق به کسب مدال برنز در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان سری آ ترکیه-ترکیه شده و اکنون خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی مالزی، مسابقات جهانی مجارستان و بازی‌های آسیایی چین آماده می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا