رئیس فدراسیون کاراته: حاشیه داریم چون جمعیت زیادی داریم

حسن طباطبایی یکی از دلایل حواشی زیاد در رشته کاراته را جمعیت گسترده این ورزش در کشور دانست.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از ایسنا، سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته پس از انتخاب مجدد به عنوان رئیس فدراسیون گفت: مهمترین مساله پیش روی کاراته قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و در ادامه قهرمانی جهان است. امیدوارم مثل همیشه برای کاروان ورزش کشور مدال‌های خوشرنگ به دست بیاوریم.

 

او در مورد حواشی زیاد این رشته گفت: جامعه کاراته بزرگ است. بعد از فوتبال در بخش مردان بیشترین جمیعت را داریم و در بخش زنان هم بیشترین جمعیت را دارا هستیم. وقتی جامعه وسیع باشد تنوع افکار و رویکردها وجود دارد. برای جامعه کاراته این یک ظرفیت مهم و قوی است. امیدوارم با همدلی، رفاقت و استفاده از ظرفیت‌های مهمی که در کاراته داریم، گام‌هایی برای آقایی کاراته در جهان برداریم.

 

طباطبایی در مورد عدم تحقق وعده ایجاد کمپ کاراته در دوره اول ریاستش گفت: یک کمپ بین‌المللی برای کاراته در باشگاه انقلاب داریم. در گام دوم امیدوارم بتوانیم مجموعه‌ای در شان کاراته برای این خانواده ایجاد کنیم.

 

او در مورد انتخاب نواب رئیس فدراسیون کاراته گفت: برخی از موضوعات نیاز به بررسی مجدد داشت. بعد از ماه رمضان قرار است مجمعی داشته باشیم و آنجا با اعضای هیات‌های استانی و اعضای مجمع کار را انجام بدهیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا