پولادگر: در چرخه انتخابات کاراته رفتارهای خوبی را شاهد نبودیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: در چرخه انتخابات کاراته رفتارهای خوبی را شاهد نبودیم و ما حق نداریم در خصوص ارگان‌ها، اینگونه صحبت کنیم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از ایرنا، سیدمحمد پولادگر در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته، اظهار داشت:خدا را شاکرم‌ در روزهای پایانی سال این مجمع برگزار شد. کاراته از فدراسیون‌های پرافتخار ورزش کشور است و در میادین‌ مهم این مساله را نشان داد. یک حضور در المپیک و کسب مدال طلا افتخار بزرگی است که امیدوارم بازهم وارد المپیک شود.

وی افزود: در چرخه انتخابات کاراته شاهد مسائلی بودیم که اتفاق خوبی نیست. حق نداریم در خصوص نهادهای امنیتی و محاکم قضایی اینگونه حرف بزنیم. این نهادها به صورت قانونمند موظف به اقدام هستند و نباید اگر تصمیم آنان را دوست نداریم، اظهار نظر کنیم.

معاون ورزش قهرمانی افزود: مگر می‌شود ما از همه بیشتر بدانیم.جوانان‌ از ما یاد می‌گیرند و آنگونه‌ که ما هستیم بزرگ می‌شوند و با ما نیز همینگونه‌ رفتار می‌کنند.وی گفت: طباطبایی کار سختی دارد چراکه پا جای روسای‌ بزرگی در این فدراسیون گذاشته است. باید به مدیران فدراسیون‌ها فرصت بدهیم. بنابراین مدیرانی که می‌آیند باید از تجارب دیگران بهره ببرند. وظیفه اعضای مجمع تنها این نیست که چهار سال یکبار آمده و یک رای بدهند و بروند. باید همه کنار هم باشید.وی گفت: امیدوارم کاراته در بازی‌های آسیایی پیش‌رو به دوران اوج خودش بازگردد و این یکسال که درگیر حاشیه بود را جبران کند.

پولادگر در خصوص ژیمناستیک گفت: شنیده‌ام ناظر جهانی خواهد آمد و تلاشمان این است تا مجمع این فدراسیون را برگزار کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا