سیاست یک بام و دو هوا

 بکی از سیاست های نخ نمای طباطبایی برای عوام فریبی و جمع آوری رای را می توان از بزرگنمایی خبری رقابت های کاراته وان جوانان فجیره و کاراته وان قونیه دید.

به گزارش کاراته نیوز، با توجه به اینکه فدراسیون تحت پوشش سید حسن طباطبایی در طول چهار سال گذشته نشان داد که تمام تمرکز خود را بر روی کاراته کاهای بزرگسال آن هم عده ای خاص؛ قرار داده بود در رقابت های کاراته وان رده های پایه امارات تابوشکنی کرد تا یک هفته مانده به رقابت های انتخاباتی مشاورانش به جامعه کاراته بقبولانند که طباطبایی به تمامی رده ها به یک اندازه توجه می کند.

 یکی از نکات جالب توجه در امارات حضور روابط عمومی فدراسیون کاراته و رئیس فدراسیون و بسیاری از عوامل مسئول در فجیره بود که نتایج ورزشکاران نه چندان مطرح داخلی که حتی هیچ مدال ملی در کارنامه ندارند را به صورت آنلاین تحت پوشش قرار داده بود. تا به نوعی با پول شخصی بازیکنان اعزامی به امارات برای خود رای مجمع بخرد .

اما در مسابقات بزرگسالان ترکیه می بینیم که روابط عمومی فدراسیون کاراته تنها به پوشش نتایج نهایی و مدال بازیکنان حاضر در ترکیه بسنده کرد آن هم در شرایطی که برخی از ملی پوشان کشورمان نیز در این رقابت ها حضور داشتند.

سیاست یک بام و دو هوا به این منزله میباشد که شاید طباطبایی و اطرافیانش مطمئن هستند که دیگر از سه شنبه در فدراسیون کاراته هیچ سمتی ندارند در نتیجه پوشش خبری مسابقات ترکیه برای آنها اهمیتی ندارد.

البته به نظر می رسد یکی دیگر از دلایل فدراسیون طباطبایی برای عدم پوشش رقابت های ترکیه، پوشش اشتباه خود در انتخاب زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور است. چون کاراته کاهای کشورمان طبق تصمیم مدیران فدراسیون باید بلافاصله پس از بازگشت از ترکیه بر روی تاتامی قهرمانی کشور به رقابت یپردازند.

 البته عدم پوشش این رقابت ها به سود طباطبایی نیز تمام شد، چرا که نتایج بازیکنان ملی پوش کاراته نشان داد ملی پوشانی که در اردوهای تیم ملی زیر نظر کادرفنی تیم ملی شکست های متعددی را در رقابت های مختلف کسب کردند با تمرین زیر نظر مربیان شخصی خود توانستند در کاراته وان ترکیه به مدال برسند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا