وضعیت مجهول انتخابی تیم ملی کاراته؛

به تعویق افتادن مجمع انتخاباتی کاراته و احتمال عدم برگزاری آن در تاریخ جدید به انضمام دلایل دیگری که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، وضعیت برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی را در حالت مجهول درآورده است.

به گزارش کاراته نیوز؛ طبق آخرین اطلاعیه فدراسیون کاراته، قرار است رقابت های قهرمانی کشور ۲۵ و ۲۶ اسفندماه در همدان برگزار شود.

براساس گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته ۱۳۶ کاراته کا ایرانی در ترکیه حضور دارند که زمان بازگشت آنها به ایران ۲۳ اسفند ماه است.

از سوی دیگر تعویق تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته از ۱۶ اسفند و به ۲۲ اسفند انجام شد آن هم در شرایطی که طبق قانون و بخشنامه دفتر امور مشترک وزارت ورزش، احتمال برگزاری آن در تاریخ جدید نیز وجود ندارد، در نتیجه با پایان دوره ریاست چهار ساله طباطبایی در تاریخ ۲۳ اسفندماه، در نتیجه امکان دارد سرپرست و مدیریت جدید برنامه های دیگری برای کاراته در نظر گرفته باشد.

هر کدام از موارد بالا می تواند دلیلی قطعی برای عدم برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی در روزهای پایانی سال باشد. با توجه به موضوعات بالا امیدواریم مسئولین برگزاری مسابقات، شایسته سالاری، کیفیت را فدای زمان بندی های ذهنی خود نکنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا