روحانی: فدراسیون کاراته ضربات سختی به باشگاه ها وارد می کند

سرمربی بیمه تعاون کاراته گفت: به نظرم اقدام مسئولان در برگزاری هفته پایانی سوپر لیگ در سال آینده برای تیم‌ها هزینه ساز می‌شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از باشاه خبرنگاران جوان؛ حسن روحانی  سرمربی بیمه تعاون در سوپر لیگ کاراته که مدعی اصلی عنوان قهرمانی است، ضمن اعتراض به برگزاری  هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ در سال آینده اظهار کرد: متاسفانه مسئولان فدراسیون کاراته  درک درستی از تیم داری و هزینه کرد تیم‌ها ندارند و فقط به فکر خودشان هستند و خیلی راحت می‌گویند هفته پایانی سوپر لیگ سال آینده برگزار شود.

او افزود: با توجه به افزایش تورم  و سخت‌تر شدن تیم داری و همچنین قرارداد بازیکنان و باشگاه‌ها که تا آخر سال نوشته شده و حضور بازیکنان در رقابت‌های کشور و یا لیگ جهانی این تصمیمات غلط برای تیم‌ها هزینه ساز است و ضربات سختی به باشگاه‌ها وارد می‌کند و شرایط سختی را برای مربیان و اسپانسر‌ها به وجود می‌آورد؛ اما این جور چیز‌ها برای فدراسیون اصلا مهم نیست!

 

سرمربی بیمه تعاون در سوپر لیگ گفت: اکنون بازیکنان در کوران مسابقات هستند و شرایط بدنی شان برای مسابقات آماده است، اما وقتی وقفه ۲ ماهه بیندازید شرایط تغییر می‌کند و بازیکن از شرایط بدنی و روحی مسابقات خارج می‌شود و قطعا بر روی نتایج هم تاثیر می‌گذارد.

 

روحانی در پایان گفت: متاسفانه برای آقایان این جور چیز‌ها مهم نیست و فعلا به فکر تکرار ریاست خودشان هستند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا