تصمیماتی که بوی ماندگاری می دهد! 

از سری تصمیمات عجیب فدراسیون کاراته می توان به برگزاری رقابت هایی اشاره کرد که شاید برگزار نشود.

به گزارش کاراته نیوز در شرایطی که فدراسیون کاراته تصمیم به برگزاری مسابقات لیگ برتر در سال ۱۴۰۲ گرفت، قرار است انتخابات این فدراسیون ۱۶ اسفندماه برگزار شود. چه بسا این انتخابات با حضور فرد جدیدی در جایگاه ریاست فدراسیون همراه شود که تصمیمات رییس فعلی را قبول نداشته باشد.

البته اگر به دستورالعمل ها و بخشنامه های اعلامی فدراسیون کاراته برای آینده نگاه کنید، به نظر می آید آقای رییس از ماندن خود اطمینان کامل دارد.

پیش از طباطبایی لیگ های رده های سنی به صورت منظم برگزار می شد و خروجی آن را در تیم های ملی بزرگسالان دیدیم کاراته کاهایی چون سجاد گنج زاده، صالح اباذری، هامون درفشی، علی مسکینی، علی اصغر آسیابری و … توسط کادرفنی بزرگسالان استفاده شدند. بازیکنانی که از لیگ جوانه ها، آینده سازان و لیگ برتر پای به تیم ملی گذاشتند. در همان لیگ های منظم هم بسیاری از تیم ها که با هزینه شخصی شرکت می کردند توسط فدراسیون بدون ورودی نام نویسی می شدند. در حالی که با ورود طباطبایی به فدراسیون کاراته، وی اقدام به حذف این رقابت ها از تقویم سالانه فدراسیون کاراته کرد چرا که از نظر مالی هیچ سودی برای آقایان نداشت و رقابت های کاراته وان جایگزین آن شد تا هزینه اعزام تیم بزرگسالان برای کسب سهمیه المپیک از جیب نسل پایه به دست بیاید و اینگونه طباطبایی به وعده انتخاباتی خود جهت آوردن اسپانسر به کاراته از جیب کاراته جامه عمل پوشید.

اما طباطبایی که در حال وعده های انتخاباتی جدید است و در نظر دارد اشتباهات چهار ساله خود را سه ماهه جمع کند اقدام به اعلام بخشنامه هایی مانند برگزاری مجدد لیگ برتر دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا