اعلام آمادگی پنج کشور برای شرکت در مسابقات بین‌المللی کاراته بابلسر

رییس هیات کاراته مازندران گفت: پنج کشور برای شرکت در پیکارهای بین‌المللی کاراته سبک کیوکوشین ساکاموتو، گرامیداشت دهه فجر در بابلسر اعلام آمادگی کردند.

به گزارش کاراته نیوز حسن رجبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات بین المللی کاراته سبک کیوکوشین ساکاموتو در بابلسر با حضور کاراته‌کاهایی از ژاپن، عمان، عراق، افغانستان و ایران در ۲ بخش بانوان و آقایان در سالن ورزشی سرداران شهید نوبخت برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات در ۶۸ وزن و ۷ رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امیدها، بزرگسالان و پیشکسوتان مدت ۳ روز از ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه برگزار می شود که مبارزات بانوان در روز ۲۶ بهمن و مسابقات آقایان نیز ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، ریاست سبک کیوکوشین ساکاموتو کاراته کشور و خاورمیانه را استاد فریدون فیروزی اهل چالوس بر عهده دارد.

رییس هیات کاراته استان مازندران در ادامه گفت: مسابقات کاراته قهرمانی مازندران در کاتا و کمیته با حضور ۷۰۰ ورزشکار آقایان و بانوان در سالن ورزشی آزادگان سلمانشهر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

رجبی اضافه کرد: این مسابقات به مناسبت چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی با محوریت شهید شاخص کاراته مازندران روح الله سلطانی و شهید راه خدمت آتش نشان فداکار عبدالحسین پورصدیقی در رده سنی خردسالان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزارشد.

وی در خصوص مسابقات بانوان گفت: در پایان تیم‌های آمل، قائمشهر، سلمانشهر و فریدونکنار مشترک به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات کاراته مازندران تصریح کرد: هیات کاراته مازندران بیش از ۱۵ هزار ورزشکار را تحت پوشش دارد و در چهار سال گذشته ۱۲ یادواره شهدا را برگزار و ۲۱ مدال قهرمانی آسیایی و جهانی را تقدیم خانواده‌های معظم شهدا کرد.

رجبی افزود: مسابقه آقایان قهرمانی استان هم در سالن ورزشی آزادگان سلمانشهر برگزار شد که هیات کاراته نوشهر در سکوی نخست ایستاد و سلمانشهر به مقام دوم رسید و شهرستان قائمشهر عنوان سومی را کسب کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا