بیداریان: استعفای گنج‌زاده را نه تأیید می‌کنم نه تکذیب/ او باید در جلسه کمیسیون ورزشکاران توضیح دهد

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران گفت: استعفای سجاد گنج‌زاده از ریاست کمیسیون ورزشکاران را نه تأیید می کنم نه تکذیب و منتظر بازگشت او به ایران هستیم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک آبان ماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد سجاد گنج‌زاده عضو تیم ملی کاراته کشورمان و دارنده مدال طلای المپیک توکیو به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد.گنج‌زاده در حال حاضر برای حضور در مسابقات کاراته اوپن پاریس راهی فرانسه شده است و خبر استعفای او در حالی امروز مطرح شده که بیداریان کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در رابطه با این موضوع توضیحاتی را ارائه کرده است.

محمد بیداریان قهرمان تیم ملی شنای کشورمان و سخنگوی کمیسیون ورزشکاران کمیته المپیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که گویا روز گذشته شنبه جلسه کمیسیون ورزشکاران برگزار شد آیا خروجی این جلسه راضی‌کننده بود یا خیر،‌ گفت: این جلسه با حضور خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، دبیرکل و نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این جلسه دو اتفاق خوب رخ داد اولی اینکه خسروی‌وفا در خصوص تصمیمات هیأت اجرایی این موضوع را مطرح کرد با حضور مهرداد سلیمی به عنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران موضوعی پیگیری شده که این موضوع در رابطه با المپین‌ها بود. المپین‌هایی که کمک هزینه‌هایی را از طرف کمیته ملی المپیک دریافت می‌کردند قرار شد سال ۱۴۰۲ این کمک هزینه‌‌ها افزایش داشته باشد در واقع سه برابر خواهد شد. خبر دیگر اینکه هیأت اجرایی تأیید و موافقت کرده اعضای کمیسیون ورزشکاران در کمیسیون‌های دیگر کمیته ملی المپیک می‌توانند حضور داشته باشند. این دو اتفاق‌های خوبی بود که توسط مهرداد سلیمی در هیأت اجرایی پیگیری شده و به نتیجه رسیده است.

وی در پاسخ به اینکه شنیده شده سجاد گنج‌زاده رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک پیش از اعزام به مسابقات اوپن پاریس استعفای خود را از ریاست کمیسیون ورزشکاران را به رئیس کمیته ملی المپیک تحویل داده است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر،‌گفت: اصلا در مورد این موضوع تا زمانی که گنج‌زاده از فرانسه برنگشته است نباید صحبت کنیم او در حال حاضر برای حضور در مسابقات کاراته اوپن پاریس راهی کشور فرانسه شده و باید منتظر باشیم پس از بازگشت به ایران با او جلسه‌ای داشته باشیم. همه ما از یک خانواده هستیم کسی نباید در خصوص استعفای گنج‌زاده فعلاً اظهارنظر کند.اگر چنین اتفاقی رخ داده باید منتظر بازگشت او به ایران باشیم.

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران در پایان خاطرنشان کرد: بنده این موضوع را نه تأیید و نه تکذیب می‌کنم دوست دارم سجاد گنج‌زاده پس از بازگشت به ایران در جلسه کمیسیون ورزشکاران حضور داشته باشد. در مورد تصمیمی که گرفته صحبت کند و پس از آن در رابطه با این موضوع اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا