دغدغه دائمی مکان برگزاری اردو برای کاراته کا‌ها

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: دغدغه مکان برگزاری اردو برایمان دائمی شده و این اتفاق خوبی نیست.

به گزارش کاراته نیوز اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما افزود: برای انجام فعالیت حرفه‌ای بصورت مداوم نیاز به در اختیار داشتن یک فضای اختصاصی برای اردو، خوابگاه و سالن تمرین داریم، تنها در این صورت است که می‌توانیم ملی پوشان را بصورت مداوم در اختیار داشته باشیم.
وی گفت: دغدغه مکان برگزاری اردو برای ما دائمی شده و این اتفاق خوبی نیست، اکثر اردو‌ها در کبکانیان برگزار می‌شود که البته این فضا از استاندارد‌های لازم برای انجام فعالیت‌های حرفه‌ای برخوردار نیست. انتظارم از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این است که این دغدغه را برای ما حل کنند.
امینی درباره عملکرد تیم ملی کاراته بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا، افزود: این مسابقات به میزبانی ازبکستان برگزار شد و با توجه به حضور ژاپن از سطح فنی بالاتری برخوردار بود، سال گذشته به علت همه گیری بیماری کرونا بسیاری از کشور‌ها در این مسابقات حضور نداشتند، اما در این دوره شرایط فرق می‌کرد.
وی گفت: در این دوره تیم ما در مقایسه با سال قبل کمی ضعیف‌تر عمل کرد، پس فردا جلسه‌ای در این رابطه خواهیم داشت تا کارشناسی‌های لازم برای علل این ضعف انجام بگیرد. اما یکی از اساسی‌ترین مشکلات در اعزام تیم به مسابقات این بود که در رده پایه و امید فقط توانستیم اردو‌های محدودی تشکیل دهیم.
امینی افزود: این مشکل هم به محدودیت فضای اردو و خوابگاه برای تشکیل اردو‌ها مربوط می‌شد، برای برطرف شدن این مشکل کمبود بودجه داریم، ما یک فضای دائمی مختص کاراته در اختیار نداریم و دائم برای تشکیل اردو باید پیگیر جا و مکان باشیم.
وی گفت: همین موارد باعث شد تا زمان کافی برای برگزاری اردو نداشته باشیم و نتوانیم آنطور که میخواهیم اقدام به برگزاری اردو‌های متمرکز کنیم.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا