مناطق پنجگانه کاراته آذربایجان شرقی فعال شدند

در راستای اجرای سیاست‌های توسعه و ارتقای سطح کمی و کیفی کاراته با رویکرد فعال نمودن هیأت‌های شهرستان، شهرهای آذربایجان شرقی در ۵ منطقه تقسیم بندی شدند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، در همین راستا با هماهنگی قبلی با اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان‌های هدف، صبح جمعه جلسه مشترک هیئت‌های منطقه ۲و ۳ به میزبانی بناب و هریس برگزار شد.

در این نشست‌، رئیس هیئت کاراته استان آذربایجان شرقی با ارائه برنامه کاربردی در جهت نیل به اهداف از پیش تعیین شده به تبیین ابعاد مختلف طرح منطقه‌ای هیئت کاراته استان پرداخت.

افسری افزود: با اجرای طرح منطقه‌ای و بهره گیری از توان فنی مربیان، داوران بومی و ورزشکاران در مناطق پنجگانه، کاراته استان چالاک‌تر از قبل در مسیر قهرمانی قدم خواهد گذاشت.

وی در انتها ضمن تقسیم بندی شهرهای استان به شرح ذیل، منطقه یک شامل شهرهای تبریز، اسکو، سردرود، ایلخچی خسروشهر، باسمنج و شهرهای آذرشهر، عجبشیر، بناب، مراغه و ملکان بعنوان منطقه ۲؛ هریس، اهر، سراب، هوراند، ورزقان، خداآفرین و کلیبر منطقه ۳؛ شهرهای بستان آباد، چاروایماق، هشترود و میانه منطقه ۴؛ شهرهای صوفیان، شبستر، مرند و جلفا منطقه ۵، اظهار کرد: با اجرای دقیق این طرح در آینده می‌توانیم سهم بیشتری در سکوهای تورنمنت‌های ملی و بین‌المللی داشته باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا