پرسروصدا برای هیچ، فدراسیون کاراته به دنبال پوشش شکست بزرگ

فدراسیون کاراته در اقدامی جالب با سروصدای زیاد برای هیچ افول کاراته ایران در پایان مدیریت چهار سالن مدیرش را بزرگ نشان داد.

به گزارش کاراته نیوز، در حالیکه تیم ایران با ۶۳ ورزشکار و شانس کسب ۵۴ مدال به رقابت های آسیایی رفته بود تنها ۷ مدال طلا کسب کرد که یک سوم مدال کاراته ایران پیش از شروع مدیریت سید حسن طباطبایی است.

 

این نتیجه درحالی بود که تیم ایران از کشو رهایی همچون ژاپن و قزاقستان تعداد شرکت کننده بیشتری در این رقابت‌ها داشت.

اما پس از نتایج خفت بار تیم ملی کاراته و عنوان سومی در جدول مدالها که آن هم به واسطه مدال ورزشکار پاراکاراته کشورمان که در لحظه آخر به این رقابت ها اعزام شد به دست آمد ، روابط عمومی فدراسیون کاراته بدون اشاره به رنگ مدال ها تنها به تعداد آن اشاره کرد.

مورد عجیبی که نشان میدهد فدراسیون کاراته سعی در گمراه کردن خانواده کاراته و ورزش کشور دارد. اما واقعیت این است تیم ایران در این رقابت ها ۷ مدال طلا، ۷ نقره و ۲۰ برنز کسب کرد و بیش از ۲۵ کاراته کا دستشان از مدال کوتاه ماند.

جالب اینجاست از نظر تعداد مدال طلا تیم های اردن و عربستان نیز نتیجه ای همانند ایران کسب کردند اما با توجه به تعداد شرکت کنندگان بالای کشورمان و کسب مدال های نقره و برنز بیشتر نسبت به آنها ایران در جایگاه سوم قرار گرفت.

نکته جالب تر اینکه پس از نگاهی به جداول مسابقات آسیایی ازبکستان متوجه شدیم بیش از نیمی از جداول این رقابت ها ۱۶ نفره و برخی جداول ۸ نفره بود و در چنین شرایطی بیش از ۲۵ بازیکن کشورمان بدون مدال ماندند و ۲۰ کاراته کا تیم ایران مدال برنز گرفتند.

 

تمام نتایج بالا کاملا مغایر با هدفی است که روابط عمومی فدراسیون کاراته در تلاش برای القای آن به جامعه کاراته است‌. تیتری که سرشار از فریب برای پوشش شکست خفت بار کاراته ایران در آسیا است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا