نتایج فاجعه بار بزرگسالان در ازبکستان

تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران در بخش آقایان در قسمت انفرادی از شش فرصت خود تنها دو مدال برنز کسب کرد و در قسمت کومیته تیمی به مدال طلا رسید.

به گزارش کاراته نیوز، نتایج کسب شده در بخش کومیته انفرادی دیگر زنگ خطر محسوب نمی شود بلکه یک فاجعه است. اگر فدراسیون کاراته امروز به فکر چاره نباشد در رقابت های بازی های آسیایی سال آینده نمی تواند نتایجی در خور شأن نام کاراته ایران بگیرد چرا که در آن رقابت ها تنها مرغوبیت مدال میتواند به کاروان ورزشی ایران کمک کند.

با توجه به تصمیمات مدیریتی مسئولین فدراسیون طی دوران مدیریت سید حسن طباطبایی می توان پیش بینی کرد کاراته ایران اینبار در بازیهای آسیایی نمی‌تواند به مانند گذشته عصای دست ورزش ایران باشد.

اگر وزارت ورزش در این بخش ورود نکند باید منتظر نتایج فاجعه بار کاراته ایران در رقابت های بازی های آسیایی بود. همانطور که جامعه آگاه کاراته می دانند مدال کومیته تیمی تنها یک مدال از جدول مسابقات محسوب می شود و در رقابت های بازی های آسیایی، جدول کومیته تیمی وجود ندارد تا فدراسیون سید حسن طباطبایی بر اساس آن دل خوش کند و به پروپاگاندای رسانه ای خود بپردازد.

کاراته ایران در رقابت‌های آسیایی ازبکستان با تمام نفرات با تجربه خود در بخش بزرگسالان و با قدرت تمام حضور یافت اما در برابر بازیکنان جوان سایر کشورها در بخش انفرادی تسلیم شد.

آیا میتوان از بازیکنان تیم ملی که در طول ۱۰ سال گذشته به دلایل فنی و غیر فنی فیکس بوده اند و هیچ تغییری در نحوه تکنیک و تاکتیک آنها ایجاد نشده است، انتظار معجزه در بازی‌های آسیایی را داشت؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا