پسرفت نسبت به سال گذشته/ انتخاب سلیمانی درست بود !

تیم ملی نوجوانان و جوانان پسران تحت هدایت علیرضا سلیمانی با یک طلا، دو نقره و دو برنز به کار خود در مسابقات آسیایی پایان داد.

به گزارش کاراته نیوز، عملکرد تیم ایران در رده نوجوانان، جوانان پسران تحت هدایت سلیمانی در شرایطی به پایان رسید که از نظر مدال نسبت به دوران آخرین حضور خود در این رده (سال ۹۵) از نظر تعداد مدال، کمتر شده است.

سلیمانی در دوره گذشته رقابت های آسیایی با یک طلا، و شش برنز به کار خود پایان داد اما در رقابت های امسال توانست دو مدال نقره کسب کند. هر چند تیم تحت هدایت سلیمانی نسبت به مسابقات آسیایی سال گذشته که تیم تحت هدایت مهدی جعفری و رضا میدان رو بود عملکرد ضعیفتری کسب کرد.

تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان با هدایت جعفری و میدان رو در جایگاه سرمربی توانست دو طلا، یک نقره و دو برنز کسب نماید اما امسال در شرایطی که جعفری و میدان رو در جایگاه مربی تیم ملی در کنار سلیمانی حضور داشتند نتایج ضعیف تری کسب کردند.

با توجه به ده فرصتی که تیم ملی نوجوانان و جوانان پسران در این رقابت ها و کسب تنها پنج مدال، چه از مرغوبیت مدال و چه از نظر تعداد مدال سلیمانی قافیه را به نتایج سال گذشته باخت،

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا