پورشیب: بین رشته‌ها تبعیض وجود دارد اما صحبت از پاداش خوشایند نیست

به گزارش کاراته نیوز ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت خود برای حضور در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا اظهار داشت: امیدوارم در فاصله چند روز مانده به اعزام، آمادگی جسمانی، روحی و روانی خود را به حداکثر برسانیم، در روز مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم و عناوین خوبی را در بخش‌های تیمی و انفرادی به دست بیاوریم. تمام تلاشم این است که مدال طلای دوره گذشته خود را تکرار کنم.

کاپیتان تیم ملی کاراته در خصوص افزایش افتخارات خود در مسابقات قهرمانی آسیا  گفت: حقیقتاً دنبال افتخار شخصی نیستم و فقط تلاش می‌کنم برای کشور عزیزم افتخارآفرینی کنم. مطمئن باشید تمام توانم را خواهم گذاشت تا از مدال طلای دوره گذشته خود دفاع کنم و برای بهترین نتیجه روی تاتامی خواهم رفت.

وی در خصوص قدرت‌نمایی دوباره کاراته ایران در آسیا گفت: قطعاً کاراته ایرانی غنی است و این موضوع را در سال‌ها اخیر نشان داده است، البته مواقعی پیش آمده است که نتایج خوبی به دست نیامده اما با برنامه‌ریزی و تلاش دوباره جایگاه و مدال‌های خوبی به دست آوردیم. همه می‌دانند کاراته آسیا با سرعت زیادی در حال پیشرفت است، کشورها سرمایه‌گذاری زیاد انجام می‌دهند و با برنامه پیش می‌روند و اردوهای مشترک زیادی را برگزار می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا