توضیح سرمربی تیم امید درباره حفظ ترکیب اصلی/ کتیرایی: کاراته ایران در دنیا سرآمد است

سرمربی تیم امید کاراته، ایران را در این رشته سرآمد دانست.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا کتیرایی با تاکید بر اینکه کاراته از رشته‌های مدال‌آور به شمار می رود، اظهار داشت:

ورزشکاران ما همواره در تمامی میادین ورزشی خوش درخشیده‌اند و به نوعی عصای دست ورزش کشور محسوب می شوند. کسب مدال‌های خوش‌رنگ در مسابقات آسیایی، جهانی، بازی‌های آسیایی و المپیک به عینه ثابت کرد جزو رشته‌های شایسته ورزشی کشور هستیم.

سرمربی تیم امید کاراته با اشاره به شرایط بدنی و روحی مناسب ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی گفت:

در حال حاضر در اردوی آخر به سر می‌بریم و بعد از اتمام اردو چند روزی به بازیکنان استراحت خواهیم داد. در نهایت ۲۲ آذرماه عازم مسابقات آسیایی ازبکستان خواهیم شد.

وی با اشاره به درخشش سال گذشته کاراته کاها در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد:

تلاش می‌کنیم در مسابقات قهرمانی آسیایی پیش رو نتیجه گذشته را با کیفیت بهتر و با مدال های خوش‌رنگ‌تر تکرار کنیم. ان‌شاءالله با توکل به خدا و همت بازیکنان به این مهم دست خواهیم یافت.

کتیرایی با اشاره به ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد:

نوجوانان و جوانان اصولا عوض خواهند شد. درباره امید و تیم بزرگسالان تغیراتی داشتیم؛ البته به آن‌صورت. در تیم امید و بزرگسال یکی، دو نفر جایگزین نداشتیم ولی ترکیب اصلی تیم همانند سال گذشته است.

سرمربی تیم امید کاراته در خصوص اینکه پس از چند سال تعطیلی تیم‌های پایه چه توقعی باید از آنها در مسابقات پیش رو داشت، گفت:

باید واقعیت‌ها را قبول کرد و احساسات را کنار گذاشت. البته ناامید نیستیم و پشتوانه کاراته ایران را داریم. ایران در کاراته دنیا سرآمد است و با همین شرایط هم برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا