امیر مهدی‌زاده: دیگر به حواشی فکر نمی‌کنم/ هدفم کسب بهترین نتیجه در قهرمانی آسیاست

دارنده ۲ مدال و یک برنز جهان با اشاره به جو صمیمانه در تیم ملی کاراته، گفت: به دنبال کسب بهترین نتیجه در رویدادهای پیش رو هستم.

 

به گزارش کاراته نیوز امیر مهدی‌زاده در گفتگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی کاراته پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم، در این ۳ یا ۴ مرحله اردوی تیم ملی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از هر نظر آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم.

دارنده ۲ مدال طلا و یک برنز جهان، افزود: در این میان به یک مسابقه تدارکاتی در روسیه نیز اعزام شدیم که عملکرد خوبی داشتیم و من هم توانستم نمایش خوبی داشته باشم. این مسابقات خیلی به روند آماده‌سازی تیم کمک کرد تا پیش از قهرمانی آسیا با نقاط ضعف و قوت خود هر چه بیشتر آشنا شویم. انشالله هفته آینده به مسابقات آسیایی ازبکستان اعزام می‌شویم و امیدوارم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

کاراته‌کای وزن ۶۷- کیلوگرم تیم ملی، درباره شرایط خود نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت خوبی دارم و خدا را شکر از روند آماده‌سازی که پشت سر گذاشتم راضیم. امیدوارم در مدت باقیمانده نیز همین روند را ادامه بدهم و در ازبکستان بهترین نمایش را داشته باشم.

مهدی‌زاده درباره حواشی بوجود آمده طی یکی دو سال اخیرو انتقاداتش نسبت به برخی مسائل، گفت: به هر حال این مسائل در ورزش و همه رشته‌ها وجود دارد، من یک سال نبودم و دوباره به تیم ملی دعوت شدم. در مسابقات روسیه هم نمایش خوبی داشتم و دوباره به تیم ملی دعوت شدم. این مسائل هم جزئی از ورزش است. من دیگر به این مسائل فکر نمی‌کنم و دنبال این هستم که در مسابقات پیش رو بهترین نتایج را کسب کنم. همه هدفم این است که بهترین نتیجه را بگیرم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

وی تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی و در راس آن‌ها آقای هروی در این مدت زحمات زیادی کشیدند و تمرینات خیلی خوبی داشتیم. امیدوارم تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را کسب کند و همه بچه ها مزد زحماتشان را بگیرند.

مهدی‌زاده در پایان با تاکید بر جو بسیار خوب تیم ملی کاراته، گفت: در اردوی تیم ملی جو دوستانه‌ بسیار خوبی برقرار است، من با برخی از بچه‌ها بالای ده سال در اردوها زندگی کرده‌ام. خدا را شکر جو تیم ملی خیلی خوب است و همه انگیزه زیادی دارند تا در مسابقات قهرمانی آسیا به بهترین نتیجه برسند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا