جامعه ۸ هزار نفری کاراته البرز همچنان فاقد خانه کاراته 

رئیس هیئت کاراته استان البرز گفت: متاسفانه چندین سال است که پیگیر خانه اختصاصی کاراته در البرز هستیم، ولی با این شرایط در باشگاه‌های خصوصی تمرین می‌کنیم.

به گزارش کاراته نیوز سید مهدی جعفری در گفت وگو با ایسنا گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰ ملی پوش از استان البرز به تیم‌های ملی کاراته کشورمان و پنج مربی آقا و خانم به اعضای کادر فنی تیم‌های ملی کاراته اضافه شدند.

رئیس هیئت کاراته البرز با اشاره به اینکه فدراسیون کاراته از ظرفیت‌ها و پتانسیل کاراته البرز در تیم‌های ملی به خوبی استفاده می‌کند گفت: متاسفانه چندین سال است که پیگیر خانه اختصاصی کاراته در البرز هستیم، ولی با این شرایط در باشگاه‌های خصوصی تمرین می‌کنیم و توانسته‌ایم بیشترین کاراته کار را در سبک‌های آزاد و کنترلی به تیم‌های ملی معرفی کنیم.

 جعفری ادامه داد: با نگاه ویژه‌ای که سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان به این رشته دارند قول مساعدت تحویل خانه کاراته تا پایان سال جاری به این هیئت داده شده است.

مربی تیم ملی کاراته جوانان کشورمان در ادامه افزود: بیش از هشت هزار کاراته کار در سبک‌های آزاد و کنترلی در دو بخش آقایان و بانوان در استان البرز فعالیت می‌کنند که این آمار تا قبل از کرونا به ۱۲ هزار نفر نیز رسیده بود.

جعفری گفت: مسابقات آسیایی ازبکستان را پیش رو داریم که در این مسابقات از استان البرز سه کاراته کار به همراه دو مربی و یک داور نیز اعزام خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا