سلیمانی، سرمربی نوجوانان و جوانان شد

علیرضا سلیمانی به عنوان سرمربی تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران انتخاب شد. 

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، علیرضا سلیمانی سرمربی پیشین تیم ملی کاراته به عنوان سرمربی جدید تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران انتخاب شد.

سلیمانی پس از این انتخاب در گفت و گویی با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: امروز جلسه ای را با اقای طباطبایی رییس فدراسیون برگزار کردم. فدراسیون از مدتها قبل خواهان همکاری با بنده بود اما این شرایط تا به امروز مهیا نشده بود. در جلسه امروز موارد متعدد درباره وضعیت کاراته ایران و شرایط تیم های پایه مطرح شد و در نهایت به توافق رسیدیم تا پایان مسابقات دوره بعدی قهرمانی آسیا در خدمت کاراته ایران باشم.

وی افزود: در این جلسه اقایان رضا میدانرو، مهدی جعفری، موسی گنج زاده و دکتر وکیلی (بدنساز) را به عنوان همکاران خود به فدراسیون کاراته معرفی کرده ام. ان شاالله برنامه زمان بندی آغاز اردوها را نیز به زودی اعلام خواهیم کرد.

سلیمانی ادامه داد: یک تیم زمانی موفق می شود که فن، نظم و اتحاد در کنار یکدیگر باشند. ان شاالله تمام ارکان فدراسیون، مربیان تیم ملی و ورزشکاران دست به دست هم بدهند تا بهترین نتایج برای کاراته ایران رقم بخورد.

سرمربی تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران در پایان خاطرنشان کرد:تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان بهترین عملکرد را داشته باشیم منتها در زمان کوتاه نباید انتظار معجزه داشت. خدمت اعضای محترم کاراته ایران عرض می کنم که کار اصلی ما بعد از این مسابقات آغاز خواهد شد.

علیرضا سلیمانی از مربیان سازنده کاراته ایران است که سابقه کاپیتانی تیم ملی، چند دوره سرمربیگری تیم ملی ایران، مالزی و میانمار را در کارنامه خود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا