طباطبایی: سوتفاهم در هر خانواده‌ای ایجاد می‌شود/ تلاش ما حفظ جایگاه کاراته ایران است

رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه سوتفاهم در هر خانواده‌ای ایجاد می‌شود گفت: هدف همه ما در فدراسیون، حفظ جایگاه کاراته ایران در سطح آسیا و جهان است.

به گزارش کاراته نیوز سیدحسن طباطبایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برنامه‌های پیش‌روی فدراسیون کاراته، اظهار داشت: چندی پیش شرایط حضور مردان و زنان کاراته کشورمان در کاراته‌وان پریمیر لیگ باکو را فراهم کردیم. کاراته کاهای ایران پس از مدت‌ها روی تاتامی رفته و ابتدا در بازی‌های کشورهای اسلامی و سپس در کاراته‌وان باکو حضور پیدا کردند و هرچند نتایج می‌توانست بهتر باشد اما باتوجه به غیبت طولانی در مسابقات، از عملکرد آنان رضایت نسبی داریم.

وی افزود: همچنین تعدادی دیگر از کاراته‌کاها را به کاراته‌وان استانبول اعزام خواهیم کرد تا شرایط آنان نیز بررسی شود و بتوانند رنکینگ خود را ارتقاء بدهند.

رئیس فدراسیون کاراته گفت: هدف ما استفاده از تمام توانایی موجود در کاراته ایران است و بر این اساس نیاز خواهد بود تا در رویدادهای بین‌المللی به میدان برویم.

وی گفت: سپس مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان در تمامی رده‌های سنی و مسابقات رده‌های سنی پایه جهان در ترکیه را در پیش داریم. حضور در این رویداد، هزینه گزافی دارد اما باید در این مسابقات مهم شرکت کنیم تا ضمن پرورش نسلی تازه، هم از جایگاه‌مان در آسیا و جهان دفاع کرده و هم در رده‌های سنی پایه قهرمان‌سازی کنیم.

طباطبایی عنوان کرد: کاراته ایران همواره توان بالایی دارد اما حفظ این جایگاه نیاز به تلاش، برنامه‌ریزی و حضور در رویدادهای مختلف دارد.

وی در خصوص رفت و برگشت نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته که ابتدا از سمت خود استعفا داد و سپس به کار برگشت، توضیح داد: سوءتفاهم و اینگونه مسائل در هر خانواده‌ای ایجاد می‌شود. هدف همه ما موفقیت و سربلندی کاراته ایران است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا