حقیقت ماجرا از زبان امینی!؟

در شرایطی که استعفای اشرف امینی هنوز رسمی نشده است، او دخالت های محسن آشوری، نایب رئیس فدراسیون کاراته را دلیل کنار رفتن خود اعلام کرد.

به گزارش کاراته نیوز، امینی در مصاحبه با تسنیم گفت: آشوری در رابطه با عدم اعزام علیپور و خاکسار به رقابت های باکو از او نظر خواسته است در شرایطی که تصمیم گرفته شد این دو بازیکن اعزام نشوند، برای این دو بازیکن بلیط تهیه شد که ارباب سرمربی بانوان بابت دریافت بلیط این ورزشکاران ابراز ناراحتی کرد.

 

در سوی دیگر ارباب، پس از بازگشت از ترکیه، در مصاحبه ای از عملکرد علیپور تمجید کرده و دلایل باخت این بازیکن را عدم امتیاز داوران، بهم زدن آرامش روانی او عنوان داشت و پگاه زنگنه مربی تیم ملی هم در صفحه ی اجتماعی خود با نام بردن داور قزاقی پس از بازی علیپور در ترکیه به عبارتی بر ناحقی مبارزه علیپور صحه گذاشت و حرف سرمربی خود را تایید کرد که در تمام این موارد نمیتوان نشانی از ناراحتی سرمربی پیدا کرد.

 

امینی در بخشی از مصاحبه خود با تسنیم گفت، در حالی که قرار بوده دو بازیکن مذکور اعزام نشوند، بلیط آنها به باکو رزرو شده و او در جریان این مسئله‌ نبوده است و به نوعی این رفتار برنامه ای برای مقابل هم قرار دادن بازیکنان ملی پوش و خودش بوده است.

 

موردی که ممکن است صحت یا رد حرف های امینی را مشخص کند، زمان دریافت بلیط هواپیما بوده است که فدراسیون و یا بازیکنان ملی پوش در جریان این امر هستند. البته ممکن است پس از صحبت با خاکسار مسئولین فدراسیون کاراته اقدام به تهیه بلیط برای این بازیکن کرده باشند.

 

در شرایطی که محسن آشوری از سوی امینی مورد اتهام قرار گرفته است، بهتر است خود ایشان به صورت واضح اقدام به پاسخگویی در این رابطه کنند که حقیقت ماجرا چیست!؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا