واکنش رییس فدراسیون کاراته به استعفای نایب رییس بانوان


رییس فدراسیون کاراته گفت: بهتر بود امینی به جای طرح مشکلات در رسانه‌ها به فدراسیون می آمد و مسائل خود را مطرح می‌کرد.

به گزارش کاراته نیوز سید حسن طباطبایی در گفتگو با ایسنا، درباره حواشی مربوط به استعفای اشرف امینی نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته، اظهار کرد: خانم امینی تا این لحظه هیچ استعفایی را به من اعلام نکرده و ما نیز از طریق رسانه ها در جریان این موضوع قرار گرفتیم. فکر نمی کنم موضوع مهمی باشد. ایشان بر سر اینکه به بازی های کشورهای اسلامی و کاراته وان باکو اعزام نشد مقداری دلخور شدند.

رییس فدراسیون کاراته، افزود: برای بازی های کشورهای اسلامی به دلیل محدودیت های کمیته ملی المپیک در تعداد نفرات اعزامی، امکان اعزام او مهیا نشد و برای کاراته وان باکو نیز از آنجا که بلافاصله بعد از بازی های کشورهای اسلامی بود، کارهایی مثل تهیه بلیط مقداری با عجله صورت گرفت و ناهماهنگی های بوجود آمده باعث شد او در این سفر حضور نداشته باشد و عمدی در این موارد نبوده است.

 

وی با گلایه از صحبت های مطرح شده از سوی اشرف امینی در رسانه ها، گفت: ما نباید مشکلات و موضوعاتمان را در رسانه ها مطرح کنیم و آنجا به دنبال حل آن ها باشیم. باید برای حل مشکلاتی که بوجود می آید به فدراسیون برویم و موضوعات و مباحث را مطرح و حل و فصل کنیم. ایشان هم اگر مشکلی داشت باید به فدراسیون می آمد. من این روش را نمی‌پسندم. به هر حال با ایشان صحبت می‌کنم و بعید می دانم مشکلی باشد.

طباطبایی در ادامه با اشاره به اینکه نتایج کاراته کاهای ایران در بازی های کشورهای اسلامی و کاراته وان باکو توسط کمیته فنی مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: بعد از چند مرحله غیبت در رقابت های لیگ جهانی، هدفمان این بود که بچه ها در کاراته وان باکو به میدان بروند و با رقبایشان مبارزه کنند. در بخش مردان نفرات کمی اعزام شدند اما در بخش زنان تقریبا تیم کامل اعزام شد چرا که به بررسی بیشتری نیاز داشتیم. قطعا نتایج مورد بررسی قرار می گیرد تا بازی قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان، بتوانیم بهترین نفرات را اعزام کنیم.

وی درباره عملکرد نفرات جوان کاراته ایران در بازی های کشورهای اسلامی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه کاراته ایران ظرفیت بالایی دارد و آنچه که برای ما در اولویت قرار دارد این است که بهترین ها را به رقابتهای پیش رو و در راس آنها بازی های آسیایی که برای ما در اولویت قرار دارد، اعزام کنیم. قرار است نفراتی هم که در رنکینگ حضور ندارند به مسابقات استانبول اعزام شوند تا در نهایت کادر فنی بهترین ها را برای حضور در مسابقات انتخاب کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا