استعفای نایب رئیس فدراسیون کاراته

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، پس از استعفای اشرف امینی از نایب رییسی بانوان فدراسیون کاراته، صحبت‌های زیادی مبنی بر تلاش فدراسیون‌نشین‌ها جهت حفظ او به گوش رسید، اما گویا امینی قصدی برای بازگشت به این مجموعه ندارد. طبق شنیده‌ها افسانه باقری نزدیک‌ترین گزینه به نایب رییسی بانوان فدراسیون کاراته است. در صورت قطع همکاری امینی، باید منتظر بازگشت باقری باشیم.

از سوی دیگر کمیته داوران فدراسیون با چالش‌های عجیبی همراه شده و احتمالاً به زودی یک رییس به جای وحید مومنی که سرپرستی کمیته را بر عهده دارد، منصوب می‌شود.

بحث بازگشت جواد سلیمی بسیار داغ است و می‌توان او را رییس بعدی کمیته داوران قلمداد کرد، اما صحبت‌هایی هم درباره استفاده از کیکاووس سعیدی مطرح شده که به نظر نمی‌رسد زیاد جدی باشد.

اما مهمترین اتفاق را باید تلاش یکی از مسئولان فدراسیون کاراته برای برکناری کادرفنی تیم ملی بزرگسالان کاراته بانوان دانست.

فرحناز ارباب که قرار بود بعد از رقابت‌های باکو کنار گذاشته شود، فعلاً روی لبه تیغ است و مشخص نیست سرنوشت او چه خواهد شد.

ناگفته پیداست که تمام بار فنی تیم کاراته بانوان روی دوش پگاه زنگنه است، اما گویا یکی از مسئولان فدراسیون کاراته پایش را در یک کفش کرده تا ارباب و زنگنه را همزمان کنار بگذارد.

در این زمینه اختلاف نظر زیادی بین رییس فدراسیون و برخی دیگر از مسئولان وجود دارد، اما گویا برکناری ارباب تا حد زیادی قطعی شده است.

باید دید در نهایت کار به پگاه زنگنه سپرده می‌شود یا یکی از مربیانی که در این چند سال چندین بار تیم‌داری کرده و مجدداً کنار رفته، روی صندلی هدایت تیم ملی بانوان می‌نشیند.

پیش از این لیلا بهرامی هم به همکاری خود با تیم‌های نوجوانان و جوانان پایان داده بود و فاطمه چالاکی در سکوت خبری جانشین او شده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا