آشوری : هدف ما از حضور در کاراته وان باکو مدال نبود / ارزیابی ملی‌پوشان از همه چیز مهمتر است

وی در خصوص رسیدن سارا بهمنیار به مدال نقره، عنوان کرد: او در تمامی مبارزاتش، بسیار منطقی بود، اما حریف اهل ونزوئلا که نفر هفت رنکینگ جهان است، بسیار قدرتمند بود و در فینال برابر بهمنیار به برتری رسید. رویارویی با این حریف برای سارا تجربه گرانبهایی بود که می‌تواند در روند تمریناتش تاثیر داشته باشد تا در مسابقات آتی برابر این حریف به برتری برسد.

کسالت در روز پایانی برای علیپور مشکل‌ساز شد

آشوری ادامه داد: رزیتا علیپور مسابقات خوبی ارائه کرد و در روز پایانی با وجود کسالتی که داشت به میدان آمد. هرچند به مدال نرسید اما چیزی از ارزش او کم نمی‌شود.

برجعلی توانایی برتری مقابل آیومی را دارد

وی با تمجید از عملکرد لیلا برجعلی ادامه داد: او در ۲ مبارزه، بسیار عالی بود و برنده شد و فکر می‌کنم در بازی سوم نیز تحت تاثیر نام آیومی قرار گرفت. مطمئنم برجعلی توانایی برتری مقتدرانه مقابل آیومی را دارد.

حیدری بازیکن تمامی عیاری است

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته سپس از مبینا حیدری نامبرد و گفت: او بازیکن تمامی عیاری است و از ویژگی‌های تکنیکی، تاکتیکی و بدنی خوبی برخودار است. حیدری تنها نیاز به تجربه دارد و زمانی که می‌گویم هدف ما از حضور در باکو کسب مدال نبود، برای همین است. این باخت می‌تواند پُلی برای آینده درخشان نفراتی چون حیدری باشد.

مقصر اتفاق رخ داده برای صادقی من هستم

وی در پایان در خصوص اتفاق رخ داده برای فاطمه صادقی کاتاروی کشورمان که به دلیل رعایت نکردن رنگ لباس اجازه حضور در مسابقه نخست را پیدا نکرد، گفت: مدتی از کاراته دور بودم و به‌ عنوان سرپرست تیم اعزامی نمی‌دانستم که در پریمیر لیگ، رنگ لباس کاتاروها اهمیت دارد. در خصوص اتفاق رخ داده برای فاطمه صادقی من مقصر هستم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا