پورسلیمانی: اهداف بزرگی دارم؛ رسیدن به ترکیب تیم ملی دشوار است

قهرمان مسابقات برترین برترین‌های کاراته‌وان ایران گفت: اهداف بزرگی در این رشته دارم و می‌خواهم با رسیدن به ترکیب تیم ملی، مدال‌های متعددی کسب کنم.

به گزارش کاراته نیوز شهداد پورسلیمانی در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: پیکارهای برترین برترین‌های کاراته‌وان ایران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال پسران با حضور هشت نفر برتر هر وزن و به میزبانی یزد برگزار شد.

وی در خصوص کسب مدال طلای وزن منهای ۶۱ کیلوگرم پیکارهای برترین برترین‌های، گفت: خوشبختانه با کسب پیروزی‌های متعدد و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز به مدال طلا دست یافتم که این مساله برایم بسیار مهم بود.

پورسلیمانی عنوان کرد: مرحله اول مسابقات به صورت تک حذفی و سپس دور دوم هم به صورت دوره‌ای انجام گردید که موفق به کسب ۶ پیروزی و عنوان قهرمانی شدم.

این کاراته‌کا تهرانی افزود: قرار است نفرات برتر این مسابقات به اردوی آماده‌سازی تیم‌های رده‌های سنی جهت شرکت در مسابقات جهانی ترکیه دعوت شوند. مسابقات جهانی آبان ماه امسال برگزار می‌شود که تمام توانم را برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در این پیکارها، به کار می‌بندم.

وی ادامه داد: می‌خواهم با موفقیت در رویدادهای مختف ضمن افتخار آفرینی برای ورزش ایران، پاسخ تلاش‌های مربیانم و پدرم را بدهم. می‌دانم که کاراته ایران توان بالایی دارد و برای اینکه بتوانیم به ترکیب اصلی تیم ملی برسم کار بسیار سختی خواهم داشت.

پورسلیمانی که در مسابقات آسیایی قزاقستان و در رده سنی نوجوانان به مدال برنز دست یافته است، گفت: می‌خواهم در رویدادهای پیش‌رو به فینال رسیده و مدال طلا را از آن خود کنم. اهداف بزرگی دارم و امیدوارم کاراته دوباره به المپیک بازگردد تا بتوانم در بزرگترین رویداد ورزشی جهان نیز حضور یافته و به مدال برسم.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا