ادامه انتقادها از سرمربی کاراته دانشگاه آزاد/ شهگل: گفتند هزینه‌ها را ما می‌دهیم، اولویت داریم!

ملی‌پوش با آتیه کاراته ایران از اقدام سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد به خاطر اینکه فرصتی به او و برخی دیگر از ملی‌پوشان دانشجو برای حضور در رقابت‌های جهانی دانشجویان نداده است، انتقاد کرد.

به گزارش کاراته نیوز مهدی شهگل در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعتراض تعدادی از ملی‌پوشان کاراته ایران مبنی بر بی‌عدالتی در انتخاب تیم دانشجویان ایران به مسابقات جهانی دانشجویان در ترکیه و انتخاب بی‌چون و چرای تیم دانشگاه آزاد برای حضور در این مسابقات، اظهار کرد: به ما اصلا خبر ندادند که قرار است انتخابی برگزار شود، البته به ۹۰ درصد بچه‌ها شب قبل از مسابقه انتخابی زنگ زدند و گفتند که فردا صبح انتخابی در خرم‌آباد برگزار می‌شود اما به من حتی شب قبل از مسابقات هم زنگ نزدند و من روز مسابقه از طریق دوستانم متوجه برگزاری انتخابی شدم.

ملی‌پوش وزن ۷۵- کیلوگرم کاراته ایران، افزود: پس از این اتفاق پدرم با آقای صافی تماس گرفت و گفت چرا به پسر من برای حضور در انتخابی اطلاع ندادید که او هم در جواب گفت “مگر پسرت دانشجو است؟”بعد هم گفت با شما تماس می‌گیریم. ما این موضوع را پیگیری کردیم تا اینکه یک هفته بعد به ما گفت به همراه صالح اباذری، علیرضا حیدری و ۲ نفر دیگر، می‌توانید بیایید و در انتخابی برای مسابقات تیمی شرکت کنید اما در پایان فقط یک نفر از شما برای مسابقات تیمی اعزام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حتی اعلام کردیم به ما که برای حضور در مسابقات انتخابی انفرادی فرصت ندادید، حداقل من، حیدری، اباذری و نعمتی را که ملی‌پوش هستیم برای مسابقات تیمی به رقابت‌های جهانی دانشجویان اعزام کنید اما هر چه گفتیم مورد قبول واقع نشد. آقای صافی گفت هزینه‌ها را دانشگاه آزاد می‌دهد و اولویت برای حضور در این مسابقات با نفرات تیم دانشگاه آزاد است. به آن ها گفتیم مگر چنین چیزی می‌شود؟ پس چرا انتخابی گذاشتید؟ برخی از نفرات اعزامی، دانشجوی دانشگاه آزاد نیستند اما چون در تیم این دانشگاه حضور دارند اعزام می‌شوند.

شهگل با بیان اینکه دانشجوی دانشگاه آزاد است، گفت: تمام نفرات اعزامی به این مسابقات عضو تیم دانشگاه آزاد هستند و آقای صافی شاگردان خودش در تیم دانشگاه آزاد را به مسابقات جهانی دانشجویان اعزام می‌کند. وقتی که من به دانشگاه آزاد نامه زدم که هم دانشجوی شما هستم و هم عضو تیم ملی اما فرصتی به من برای حضور در انتخابی داده نشد، از دست من ناراحت شدند.

وی تصریح کرد: اعلام کردم که حاضرم شخصا هزینه خودم را پرداخت کنم اما باز هم قبول نکردند. استثنائا امسال می‌توانستند دوتیم به این رقابت‌ها اعزام کنند اما گفتند دیگر دیر شده و حاضر نشدند تیم دیگری نیز انتخاب کنند.

شهگل که چندی پیش در رقابت‌های انتخابی تیم ملی موفق به شکست بهمن عسگری چهره شاخص کاراته ایران شد، در پایان گفت: با اینکه فرصتی به ما ملی‌پوشان دانشجو برای حضور در انتخابی تیم دانشجویان ایران برای حضور در مسابقات جهانی دانشجویان ندادند اما برای تیم اعزامی ایران آرزوی موفقیت دارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا