انتقاد قهرمان کاراته آسیا از اقدام عجیب احمد صافی

صالح اباذری گفت: احمد صافی تمامی نفرات اعزامی به لیگ جهانی دانشجویان را از شاگردان خودش در تیم دانشگاه آزاد انتخاب کرده و هیچ فرصتی به سایر نفرات برای حضور در انتخابی نداده است.

به گزارش کاراته نیوز صالح اباذری در گفتگو با ایسنا، با انتقاد از اقدام عجیب احمد صافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد به دلیل انتخاب اعضای این تیم برای اعزام به رقابت‌های لیگ دانشجویان جهان در ترکیه و ندادن فرصت به سایر کاراته‌کاها، اظهار کرد: متاسفانه آقای صافی تیم کاراته دانشگاه آزاد را بدون میدان دادن به سایر کاراته‌کاها برای حضور در رقابت‌های لیگ دانشجویان جهان انتخاب کرده است!

ملی‌پوش کاراته ایران افزود: انتخابی تیم اعزامی به این مسابقات در خرم آباد برگزار شد اما هیچ اطلاعی به من، شهگل، نعمتی و حیدری برای حضور در این مسابقات ندادند و ما ۱۲ شب قبل از مسابقات فهمیدیم که قرار است انتخابی تیم اعزامی صبح برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از احمد صافی برای این اقدامش توضیح خواسته یا خیر، گفت: بله. وقتی به اوگفتیم اعلام کرد هزینه اعزام را دانشگاه آزاد می دهد و به همین دلیل خودمان صلاح دانستیم بچه‌های تیم دانشگاه آزاد در این مسابقات شرکت کنند! این را هم به ما گفت که برای رقابت تیمی می‌توانم یک نفر از شما ۴ نفر را با برگزاری انتخابی به مسابقات تیمی اعزام کنم.

دارنده مدال طلای آسیا، خاطرنشان کرد: صافی سرمربیگری تیم دانشگاه آزاد را بر عهده دارد و به همین خاطر تمامی اعضای تیم اعزامی را از تیم دانشگاه آزاد انتخاب کرده است. این در حالی است که این تیم تحت عنوان تیم ایران عازم مسابقات لیگ جهانی دانشجویان می‌شود.

اباذری درباره ترکیب نفرات اعزامی به این مسابقات، گفت: علی مسکینی، عبدالله ولدی، علی رحیمی، سامان عدالتی، امیرحسین فداکار و مجید نیکوهمت، همگی از تیم دانشگاه آزاد قرار است عازم رقابت‌های لیگ جهانی دانشجویان شوند.

 

 

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. این بنده خدا چه گرفتاریه ،از طرفی در گیر بازیکن سالاری فدراسیون کاراته هست که گنج زاده رو بت کردن و حق اینو خوردن از طرفی دانشگاه ازاد هم گیر یک ادم بی منطق افتاده و باز حقش ضایع شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا