ارباب: تیم آماده‌ای داریم/ مدال گرفتن در هر رویدادی دشوار است

سرمربی تیم ملی کاراته زنان گفت: تیم آماده‌ای داریم اما مدال گرفتن در هر رویدادی دشوار است.

به گزارش کاراته نیوز فرحناز ارباب سرمربی تیم ملی کاراته زنان درباره شرایط ملی‌پوشان کاراته برای حضور در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت تیم از هر جهت خوب است. ما از مدت ها پیش تمرینات مان را برای حضور پر قدرت در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی هانگژو آغاز کرده بودیم. بنابراین بچه‌ها آمادگی خیلی خوبی دارند و همه با شوق برای کسب مدال تلاش می‌کنند که این برای ما خیلی با ارزش است. در مجموع اردوهای بلند مدتی داشتیم. در این مدت سعی کردیم علاوه بر روند آماده سازی تیم شرایط مناسبی را هم فراهم کنیم تا تیم بتواند وضعیت روحی خوبی نیز داشته باشد. تیم آماده‌ای داریم که امیدوارم با همین روحیه هم در مسابقات حاضر شوند.

سرمربی تیم‌ ملی با یادآوری اینکه سطح کیفی بازی‌های کشورهای اسلامی بالاست، ادامه داد: مصر، آذربایجان، ترکیه، تونس و الجزایر رقبای اصلی ما در این مسابقات هستند. اکثر این کشورهایی ستاره های دنیای کاراته را در اختیار دارند که نشان می‌دهد نمی‌توان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را دست کم گرفت. کار ساده‌ای در این مسابقات نداریم. سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، طراوات خاکسار، مبینا حیدری و لیلا برجلی نماینده‌های ما در این رویداد حساس هستند که چیزی کم از ستاره‌های سایر تیم‌ها ندارند اما نداشتن بازی های تدارکاتی تا حدی در روند آماده سازی مهم است و در این خصوص یکسری ضعف‌هایی داشتیم و داریم و واقعا بچه‌های ما بازی تدارکاتی نداشتند اما روحیه خوبی دارند.

وی اضافه کرد: به نظرم با تکیه کردن به همین روحیه خوب و دیگر نکات مثبت‌مان می‌توانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. تیم فعلی ترکیبی از بازیکنان جوان و بازیکنان با تجربه است. از طرفی هم چون در طول تمرینات روابط خوبی بین تیم برقرار بود هماهنگی مناسبی داریم. امیدوارم جامعه کاراته نیز شرایط فعلی را درک کند و مدال گرفتن در هر رویدادی دشوار است.

ارباب گفت: تمرکز فعلی ما نمایش خوب در مسابقات قونیه است. در حال حاضر زمان جدید بازی های آسیایی هم مشخص شده بازی هایی که مهم ترین هدف ما بود ولی به دلیل کرونا با تعویق یک ساله مواجه شد. امیدوارم در قونیه نتایج خوبی را کسب و با انگیزه دوچندان خودمان را آماده مسابقات پیش‌رو کنیم.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا