سابقه خوب کاراته در کاروان ایران

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: کاراته همیشه عملکرد موفقی در بازی‌های دسته جمعی داشته است و امیدوارم در قونیه هم موفق باشد

به گزارش کاراته نیوز سیدشهرام هروی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما  درباره شرایط تیم ملی کاراته برای حضور در بازی‌های کشور‌های اسلامی افزود: اسفند پارسال اردو‌های تیم ملی کاراته را برای بازی‌های آسیایی و کشور‌های اسلامی برپا کردیم، با تعویق بازی‌های آسیایی، اردو‌های تیم ملی را ادامه دادیم.

وی ادامه داد: یک مرحله اردوی دیگر تا اعزام به پنجمین دوره بازی‌های کشور‌های اسلامی داریم که از ۱۸ تا ۲۳ مرداد برگزار می‌شود و ۲۳ مرداد هم اعزام می‌شویم. ۲۶ و ۲۷ مرداد هم کاراته کا‌ها به روی تاتامی می‌روند.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: کاراته کا‌ها در شرایط خوبی قرار دارند، پنج کاراته کای خوب، جوان و آماده داریم و مطمئنا می‌توانیم، نتیجه دلخواهی کسب کنیم.

وی افزود: کاراته همیشه در بازی‌های این چنینی عملکرد مناسبی داشته است و امیدوارم این بار هم کاراته برگ زرینی از ورزش کشور در این بازی‌ها کسب کند.

هروی درباره تیم‌های شرکت کننده در قونیه گفت: ورزشکارانی که در بازی‌های کشور‌های اسلامی به میدان می‌روند، از قطب‌های کاراته جهان هستند. حضور کشور‌های مثل مصر، جمهوری آذربایجان و ترکیه میزبان، مسابقات جهانی کوچکی را می‌سازد که سطح فنی بالایی خواهد داشت.

وی افزود: تیم ملی ایران شرایط ایده آلی دارد. حدود هشت ماه است که در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده ایم. مسابقات جهانی، کاراته وان و بازی‌های آسیایی را از دست دادیم. همه این اتفاقات را به فال نیک می‌گیریم و خوشحالیم که در بازی‌های کشور‌های اسلامی حضور داریم.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: امیدوارم کاراته در نخستین رقابت خود در سال ۱۴۰۱ پرقدرت ظاهر شود و بتواند در مسابقات بعدی خود یعنی کاراته وان جمهوری آذربایجان، سری آ ترکیه و قهرمانی آسیا که آذر امسال پیش رو دارد، عملکرد موفقی داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا