سعید آبادی: سقف آرزوهایم کسب مدال قهرمانی جهان است

دارنده ۴ مدال طلای رقابت های کاراته وان و مسابقات قهرمانی کشور در بخش دختران گفت: سقف آرزوهای من عضویت در تیم ملی بزرگسالان و حضور در مسابقات قهرمانی جهان است.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، با پایان سه مرحله مسابقات کاراته وان و رقابت های کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم های ملی پایه)؛ در بخش دختران فاطمه زهرا سعید آبادی (رده سنی جوانان) تنها ورزشکارانی بود که توانست ۴ مدال طلا کسب کند.

فاطمه زهرا سعید آبادی درباره این موفقیت به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: خیلی خوشحالم که توانستم این کار بزرگ را انجام دهم. ارزش این موفقیت برای من زمانی دو چندان می شود که در سال اول حضورم در رده سنی جوانان توانستم ۴ طلا در ۴ مسابقه کسب کنم.

وی افزود: تا سال گذشته در رده سنی نوجوانان فعالیت داشتم و حتی در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ به میزبانی قزاقستان نیز توانستم مدال طلا را کسب کنم اما با توجه به شرایط سنی ام امسال به رده سنی جوانان آمدم و در ۴ مسابقه برگزار شده صاحب ۴ طلا شدم.

سعید آبادی ادامه داد: کیفیت مسابقات کاراته وان و قهرمانی کشور بالا بود و خیلی از ورزشکارن توانستند توانایی های خود را نشان دهند. ورزشکاران دوست دارند همیشه در کوران مسابقات باشند و رقابت هایی چون کاراته وان این فرصت را به همه می دهد تا قابلیت های فنی شان را نشان دهند.

قهرمان نوجوانان آسیا ۲۰۲۱ که کاراته را در کرمان زیر نظر نصیبه طاهری آغاز کرده، در پایان تصریح کرد: سقف آرزوهایم عضویت در تیم ملی بزرگسالان و حضور در مسابقات قهرمانی جهان است. باید سخت تمرین کنم تا به این آرزوی بزرگ برسم و برای کاراته ایران در مسابقات قهرمانی جهان مدال آور باشم.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا