طباطبایی: بازی‌های کشورهای اسلامی کم‌تر از قهرمانی جهان نیست

رییس فدراسیون کاراته گفت: در حال حاضر تمام تمرکز کادر فنی تیم ملی کاراته، ملی‌پوشان و فدراسیون برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی است

به گزارش کاراته نیوز سید حسن طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی کاراته برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار کرد: تیم ملی تمرینات خود را برای حضور موفق در بازی‌های کشورهای اسلامی زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال می‌کند و در حال حاضر تمرکز اصلی ما برای حضور در این رقابت‌هاست.

رییس فدراسیون کاراته، افزود: تیم جوانی در اختیار داریم و خود را مهیای حضور در یک رقابت سخت می‌کنیم. بازی‌های کشورهای اسلامی کم‌تر از قهرمانی جهان نیست چرا که اغلب قدرت‌های برتر کاراته جهان در این مسابقات حضور دارند. تیم ایران نیز نفرات جوان و جویای نامی دارد که انگیزه بالایی برای حضور در این رقابت‌ها دارند.

وی خاطرنشان کرد: ترکیه به عنوان میزبان این مسابقات از قدرت‌های مهم کاراته محسوب می‌شود و علاوه بر آن کشورها و نفرات بسیار خوب دیگری نیز در این مسابقات به میدان می‌روند. در مقابل نیز قدرت و جایگاه کاراته ایران یکی از نکات مثبت تیم ماست و امیدوارم تلاش بچه‌ها و کادر فنی برای کسب موفقیت در این رویداد با کسب نتایج خوب همراه باشد.

طباطبایی درباره برنامه‌های پیش روی تیم ملی کاراته، گفت: به امید خدا در رقابت‌های کاراته وان در کشورهای آذربایجان و ترکیه به میدان می‌رویم و نفرات مد نظر کادر فنی تیم ملی در این ۲ رویداد حاضر خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا