هروی: انگیزه، نقطه قوت تیم کاراته ایران است/ فدراسیون جهانی بهترین تصمیم را گرفت

سرمربی تیم ملی کاراته ایران با بیان اینکه انگیزه، نقطه قوت این تیم است گفت: برگزاری مجزای مسابقات جهانی کومیته تیمی، بهترین تصمیمی بود که فدراسیون جهانی اتخاذ کرد

به گزارش کاراته نیوز شهرام هروی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص مجزا برگزار شدن مسابقات کومیته تیمی جهان، اظهار داشت: این بهترین تصمیم بود و حتی می‌بایست زودتر از اینها اتخاذ می‌شد.

وی افزود: سال‌ها است مسابقات کومیته تیمی در روز پایانی پیکارهای جهانی و پس از مبارزات انفرادی برگزار می‌شود. پیکارهای تیمی بالاترین اهمیت را دارد و زیبایی و هیجان آن بسیار بالاست.

سرمربی تیم کشورمان گفت: خوشبختانه کاراته ایران در چند سال اخیر یک سر و گردن بالاتر از تیم‌ها حاضر شده و کسب سه عنوان قهرمانی کومیته تیمی جهان در مسابقات آلمان، اتریش و اسپانیا، بیانگر این ادعاست.

هروی شرایط ملی‌پوشان کاراته که اکنون در اردوی آماده‌سازی هستند را مناسب ارزیابی کرد و افزود: کاراته‌کاها با انگیزه و پرتلاش تمرین می‌کنند تا نتایج قابل توجهی در بازی‌های کشورهای اسلامی کسب کنند. بسیاری از تیم‌های قدرتمند کاراته جهان در قونیه حضور دارند، اما انگیزه بالا، نقطه قوت تیم ملی ایران است.

وی در خصوص اینکه تیم ایران تورنمنت دیگری را پیش‌رو دارد یا خیر؟ توضیح داد: تورنمنت دیگری غیر از بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا نداریم. به همین دلیل با حضور برخی نفرات در اردو، مبارزات را شبیه‌سازی می‌کنیم تا با بهترین آمادگی به قونیه برویم.

هروی در خصوص حضور نفرات جوان در اردوی ترکیب تیم ملی، گفت: تیم ایران تلفیقی از نفرات باتجربه و جوان است. در واقع جوانان از تجارب بزرگترهای تیم بهره می‌برند و همه نفرات حاضر در اردو با انگیزه بالا فقط به موفقیت فکر می‌کنند. ما یک هدف مشترک داریم و آن ادامه موفقیت‌های کاراته ایران در رویدادهای مهم بین‌المللی است.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا