آسیابری: نفرات جوان و شایسته ای در تیم ملی کاراته حضور دارند

ملی پوش وزن ۷۵- کیلوگرم کاراته ایران گفت: ملی پوشان جوان ایران انگیزه و شایستگی بالایی دارند تا بهترین نمایش را در بازیهای کشورهای اسلامی ارائه کنند.

 

به گزارش کاراته علی اصغر آسیابری در گفتگو با ایسنا، درباره برگزاری اردوی تیم ملی کاراته برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی، اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار می کنیم. فشار تمرینات زیاد شده و در بالاترین سطح خود قرار دارد، چرا که وقت زیادی نداریم و باید برای حضور پر قدرت در بازی های کشورهای اسلامی آماده شویم.

دارنده مدال برنز جهان، افزود: هر چه به مسابقات نزدیک می‌شویم فشار تمرینات کمتر می‌شود چرا که بچه‌ها وارد رژیم می‌شوند و باید برای حضور در میدان مبارزه آماده شویم. در مجموع بچه‌ها وضعیت خوبی دارند و همه آماده‌ایم تا بهترین نمایش را نشان دهیم.

 

وی درباره رقابتهای انتخابی تیم ملی و کار دشوار او برای رسیدن به تیم ملی، گفت: مسابقات را خوب شروع نکردم اما در ادامه روی مسابقات تمرکز کردم و سعی کردم بهترین نمایش را داشته باشم. با وجودیکه به دلیل حساسیت بالا و رقابت سخت برای حضور در تیم ملی، جو مسابقات نیز کمی به هم ریخت اما تمام تلاشم را به کار گرفتم تا آرامش خودم را حفظ کنم و بهترین نمایش را ارائه کنم.

 

ملی پوش وزن ۷۵- کیلوگرم کاراته ایران در بازی های کشورهای اسلامی، درباره امکانات اردوی تیم ملی، گفت: فدراسیون کاراته تمام تلاشش را می‌کند تا بهترین خدمات را به تیم ملی و بچه ها ارائه کند اما به هر حال کاستی هایی وجود دارد هر چند در این شرایط به این موارد فکر نمی کنیم و تمام سعی ما این است که بر روی مسابقات تمرکز کنیم و بهترین نتایج را بدست بیاوریم.

 

وی درباره پوست اندازی کاراته ایران و حضور چهره‌های جوان و مستعد در تیم ملی، گفت: بله تیم جوانی داریم و باید آماده حضور در یک رویداد بزرگ شویم. بازی های کشورهای اسلامی نسبت به قهرمانی آسیا میدان بزرگی است و فکر می‌کنم بچه‌ها با اینکه جوان هستند اما در عین حال تجربه خوبی دارند و شایسته کسب بهترین نتایج هستند. بچه‌ها قبلا مسابقات خوبی را برگزار کرده‌اند و به نظر من با آمادگی و انگیزه خوبی که دارند می‌توانند انتظارات مربیان تیم ملی را برآورده کنند و نتایج خوبی را در این میدان سنگین بدست بیاورند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا