نیکوهمت : تخصص هروی میدان دادن به جوانان است/ می‌خواهم گام اول را محکم بردارم

چهره نوظهور سنگین وزن کاراته ایران با بیان اینکه شرایط تیم ملی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی بسیار خوب است، گفت: تخصص استاد هروی میدان دادن به جوانان است.

به گزارش کاراته نیوز مجید نیکو همت در گفتگو با ایسنا، درباره رسیدن به پیراهن تیم ملی کاراته در سنگین وزن که با شکست مدعیان در انتخابی تیم ملی همراه بود، اظهار کرد: من به علت عمل جراحی چشم نزدیک یک سال و نیم از میادین به دور بودم و پس از بازگشت به تاتامی موفق شدم مزد زحماتم را بگیرم و با تلاش و انگیزه بسیار بالایی که داشتم در انتخابی تیم ملی موفق شوم و خدا را شکر می کنم که در سن ۲۲ سالگی توانستم افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگسالان را بدست بیاورم.

چهره جوان و با آتیه کاراته ایران که با کسب ۳ پیروزی و بدون شکست در انتخابی تیم ملی، قاطعانه صاحب پیراهن وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته شد، درباره وضعیت تمرینات تیم ملی در راه آماده سازی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی، گفت: همانطور که پیش بینی می شد در فاصله یک یا دو ماهه تا مسابقات مهم کشورهای اسلامی که از سطح کیفی بالایی برخوردار است، باید فشار تمرینات را تحمل کنیم تا در نهایت در بهترین شرایط بدنی و با آمادگی صد در صد عازم این رقابت ها شویم.

وی تصریح کرد: خدا را شکر همه چیز عالی است و در بهترین شرایط تمریناتمان را زیر نظر استاد هروی و سایر مربیان تیم ملی دنبال می کنیم. همه بچه ها از انگیزه بسیار بالایی برخوردارند تا با دست پر از این مسابقات برگردیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

نیکوهمت در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد خوبش در انتخابی تیم ملی، به نظر می رسد می تواند با تلاش و پشتکار، برای سال ها بهترین عملکرد را در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم تیم ملی داشته باشد، گفت: همیشه نفرات مطرح و بسیار خوبی از ایران در مسابقات مختلف بوده اند که افتخارات زیادی را کسب کرده اند. امیدوارم من هم در سن ۲۲ سالگی بتوانم از این فرصت استفاده کنم و یکی از ارکان موفقیت تیم ملی کاراته ایران باشم و برای تیم ملی کشورم مثمر ثمر باشم. مطمئنا انگیزه زیادی دارم و تمام توانم را به کار بگیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

کاراته کای اراکی تیم ملی افزود: این زحمتی که می کشیم و عرقی که می ریزیم برای من و همه بچه ها بسیار ارزشمند است. با اکثر نفرات اعزامی به کشورهای اسلامی با هم از رده های نوجوانان و جوانان بالا آمدیم و خدا را شکر توانستیم در این سن در رده بزرگسالان فیکس تیم ملی شویم و به این افتخار بزرگ برسیم. قهرمانان بسیار خوبی در این وزن چه در ایران و چه در جهان داریم و قطعا کار راحتی در پیش نخواهم داشت. همانطور که تیم ملی توانسته چند دوره قهرمان جهان شود و به افتخارات زیادی برسد، امیدوارم ما هم بتوانیم افتخارات گذشته را بارها تکرار کنیم.

نیکوهمت درباره شرایط تیم ملی و اینکه پوست اندازی و شایسته سالاری در تیم ملی بر اساس نتایج انتخابی، با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است، گفت: صد در صد فضای تیم ملی برای همه بچه ها فضای بسیار خوب و دوستانه ای است. استاد هروی قبل از اینکه سرمربی بزرگسالان شوند، مربی رده امید بوده و قطعا جوانانی مثل ما را کاملا درک می کند. اصلا تخصص او میدان دادن به جوانان و رساندن آن ها به بالاترین رده هاست. خدا را شکر شرایط برای ما چه از لحاظ بدنی و چه روحی عالی است و همه چیز مهیاست تا به بهترین نتایج برسیم.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با کسب بهترین نتایج، جواب زحمات استاد هروی و افرادی که برای ما زحمت کشیده اند را بدهیم.

امیدوارم در اولین سال فیکس شدنم در تیم ملی قدم محکمی بردارم و بهترین نتیجه را کسب کنم و با یک مدال خوشرنگ، موفقیت در این وزن را برای سالیان دیگر تضمین کنیم. ما قهرمانان بزرگی مثل آقای اباذری و دیگران که در حال حاضر در اردو نیستند را داریم و امیدوارم من هم یکی از خوب های این وزن باشم. از مردم عزیزمان می خواهم برای موفقیت کاراته در رویدادهای پیش رو مثل همیشه دعا کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا