خدابخشی: برای رسیدن به تیم ملی کاراته از جان مایه گذاشتم

ملی پوش وزن ۸۴- کیلوگرم کاراته ایران، گفت: برای کسب بهترین نتیجه در میادین پیش رو با همه توان تلاش می‌کنم تا زحمات مربیانم را جبران کنم.

به گزارش کاراته نیوز مهدی خدابخشی در گفتگو با ایسنا، درباره کسب عنوان نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در وزن ۸۴- کیلوگرم، اظهار کرد: خدا را شکر توانستم گوشه‌ای زحمات مربیانم که شبانه‌روزی برای من زحمت کشیدند را با کسب عنوان قهرمانی انتخابی تیم ملی جبران کنم. نزدیک ۶ ماه است در اردوهای تیم ملی حضور دارم و یک ماه گذشته نیز در کرمانشاه زیر نظر مربیانم تمرین داشتم تا بتوانم با همه توان آماده حضور در این مسابقات شوم.

نفر نخست انتخابی تیم ملی کاراته، درباره برنامه‌های خود در تیم ملی، گفت: برای حضور در این مسابقات انگیزه بسیار بالایی داشتم و با همه وجودم تمرین کردم و زحمت کشیدم تا بتوانم به بهترین نتیجه برسم و صاحب پیراهن تیم ملی کاراته شوم. قطعا این فرصت را براحتی از دست نمی‌دهم و با همه وجود تلاش می‌کنم تا در رویدادهای پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی افزود: باید منتظر تصمیم کادر فنی تیم ملی برای حضور در مسابقات باشیم و در هر رویدادی که مبارزه کنم قطعا برای کسب بهترین نتیجه به روی تاتامی می‌روم. من همه تلاشم را می‌کنم و دیگر همه چیز را به خدا می سپارم.

خدابخشی با اشاره به سطح بالای رقابت‌های انتخابی تیم ملی،گفت: در هر وزن ۳ یا ۴ نفری که در ایران بهترین بودند به میدان رفتند و واقعا کار همه برای رسیدن به تیم ملی سخت و دشوار بود. نفراتی که در انتخابی به میدان رفتند نفراتی بودند که جزو بهترین‌های جهان هستند. قبل از المپیک هم واقعا بیشتر رقابت بین خودمان بود تا به تیم ملی برسیم تا اینکه بخواهیم به فکر رقبای خارجی باشیم. رسیدن به پیرآهن تیم ملی کاراته در حضور بهترین های کاراته واقعا کار سختی است و این موضوع نشان دهنده جایگاه کاراته ایران است.

وی در پایان با قدردانی از کادر فنی تیم ملی و مربیان خود، گفت: جدا از زحماتی که مربیان تیم ملی برای بچه‌ها می‌کشند از مربیانم اساتید حیدری، فرهادی و حاتمی که به هر شکل ممکن برای من زحمت کشیدند و به من انرژی مثبت دادند تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم با کسب بهترین نتایج این زحمات را جبران کنم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا