آشوری: انتخابی تیم ملی هیچ شبهه‌ای نداشت/ رفتار کاراته‌کاهایی که باختند قابل احترام بود

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته گفت: تمام جامعه بزرگ کاراته، ظرفیت این رشته را باور دارند. جوانان عالی بودند و اکنون آینده تیم ملی تامین است.

به گزارش کاراته نیوز محسن آشوری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان، اظهار داشت: با تمهیداتی که اندیشیده شده بود، جای شائبه‌ای در مبارزات نماند. تمام تلاش مجموعه فدراسیون و کادر فنی این بود تا شفافیت حاکم شود و فکر می‌کنم این اتفاق نیز رخ داد.

وی افزود: هر کاراته‌کا ۲ کارت اعتراض داشت و هرچند سیستم بازبینی فیلم موجب طولانی شدن مبارزات شده بود اما در نهایت این مهم موجب شد تا اشتباهات از بین برود. در نهایت ویدئوچک موجب شد تا حق به حقدار برسد.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ادامه داد: مسابقات از لحاظ فنی در سطح قابل قبولی بود. بنظرم نتایج قابل پیش‌بینی نبود و این مهم را می‌توان در مبارزات انجام شده و نتایج رقم خورده به وضوح دید.

*آینده تیم ملی تامین است

وی در مورد عملکرد درخشان نفرات جوان در انتخابی، تصریح کرد: تمام جامعه بزرگ کاراته، ظرفیت این رشته را باور دارند. جوانان عالی بودند و اکنون آینده تیم ملی تامین است.

آشوری در خصوص اینکه در مسابقات حساس روز یکشنبه شاهد اعتراضی نبودیم، بیان کرد: برخورد متواضع قهرمانان بزرگ و نام‌آور کاراته ایران با وجود اینکه نتیجه را از دست داده بودند، بسیار قابل احترام بود. در واقع آنان مثل یک الگو رفتار کردند.

وی گفت: مسابقاتی که انجام شد در واقع انتخابی بازی‌های کشورهای اسلامی بود اما در نهایت سیاست‌های اصلی را سرمربی تیم ملی مشخص می‌کند. شهرام هروی اختیار تام دارد و مورد حمایت مسئولان فدراسیون کاراته است.

*بازی‌های کشورهای اسلامی اصلاً رویداد ساده‌ای نیست

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته در خصوص حضور نداشتن صالح اباذری در انتخابی‌ گفت: او همچنان مصدوم است و احتمالا برای قهرمانی آسیا از او استفاده می‌شود، اما باز هم تصمیم با هروی است.

وی با بیان اینکه بازی‌های کشورهای اسلامی اصلاً رویداد ساده‌ای نیست، افزود: بسیاری از نفرات شاخص دنیا در این رویداد حضور دارند. جمهوری آذربایجان، ترکیه، مصر و چند کشور دیگر اسلامی از قدرت‌های اصلی کاراته جهان هستند و مطمئناً مبارزات حساسی را در قونیه شاهد خواهیم بود.

آشوری تصریح کرد:‌ تیم جوانی در دو بخش مردان و زنان داریم و امیدوار به کسب نتایج خوب در بازی‌های کشورهای اسلامی هستیم.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا