معرفی نفرات برتر با حاشیه های متعدد/عسگری آسیب دید و دعوت شد

رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در حالی با معرفی نفرات برتر در چهار وزن کومیته و کاتای انفرادی به پایان رسید که خالی از حاشیه نبود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، این رقابتها امروز چهارشنبه ۲۵ خردادماه با قضاوت داوران رسمی و با حضور مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی در سالن شهید کبکانیان برگزار شد که در پایان هر بخش کاتا و کومیته نفرات برتر معرفی شدند.

مسابقات امروز خالی از حاشیه نبود، حاشیه‌های که در بخش کومیته بخصوص در وزن ۷۵- کیلوگرم بیشتر به چشم آمد. جایی که بهمن عسگری بعد از یک سال دوری و در پایان دوران محرومیت ناشی از دوپینگ به روی تاتامی رفت. علیرضا حیدری اولین رقیب عسگری بود که پس از باخت ۴ بر ۲ مقابل قهرمان جهان، به داوران اعتراض داشت. عسگری بازی بعدی خود را ۷ بر ۲ به شهگل واگذار کرد و در ادامه آسیب دید و مبارزات را ادامه نداد. با این وجود در اردو باقی ماند تا خود را برای بازی‌های جهانی بیرمنگام آماده کند.

اعتراض‌های زیاد و خارج از عرف مجید حسن نیا در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز به اخراج او از مسابقات انجامید.

اما در مسابقات انتخابی کاتا تیمی جهت اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی، تیم استان مرکزی با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر به عنوان تیم برتر انتخاب شد.

در بخش کومیته و در وزن ۵۵- کیلوگرم پوریا اقدسی و بهنام دهقان زاده، در وزن ۶۰- کیلوگرم، علی مسکینی، در ۶۷- کیلوگرم مرتضی نعمتی و در وزن ۷۵- کیلوگرم علی اصغر آسیابری و مهدی شهگل به اردو دعوت شدند. در این بین حضور مسکینی و نعمتی در بازی‌های کشورهای اسلامی قطعی شد.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا