حسنی‌پور: عملکرد کاراته هنگ‌کنگ در مصر عالی بود/ بانوان برای اولین‌بار طلا گرفتند

مربی تیم ملی کاراته هنگ کنگ در مورد غیبت خود در لیگ جهانی سری A مصر توضیح داد.

به گزارش کاراته نیوز سعید حسنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که چرا از کنار مربیان اعزامی به لیگ جهانی سری A مصر حضور نداشتید، گفت: ما پس از بازگشت از روز جهانی پرتغال در قرنطینه بودیم و در همان مقطع برای دریافت ویزای مصر اقدام کردیم، اما سفارت مصر اعلام کرد برای صدور روادید شش هفته زمان نیاز است، اما با توجه به اینکه زمان کمی تا اعزام وجود داشت حدس می‌زدم که ویزا برای من صادر نشود. پس از بررسی‌های مدارک و زمان باقیمانده تا اعزام تیم، فرصت کمی باقی مانده بود، به همین دلیل موفق نشدم ویزای کشور مصر را دریافت کنم.

وی افزود: البته کشور مصر یک مقدار برای دادن ویزا سختگیری‌های زیادی می‌کند. در رشته‌های مختلف هم بارها این شرایط را دیده بودم. در  هر صورت فرصت حضور در لیگ جهانی مصر را از دست دادم.

مربی تیم ملی کاراته هنگ‌کنگ در پاسخ به این سؤال که آیا نتایج کسب شده در این رقابت‌ها راضی کننده بود یا خیر، گفت: نتیجه بسیار خوبی در این رقابت‌ها کسب شد. عملکرد بچه‌ها واقعا راضی‌کننده است. طلای وزن ۵۵ کیلوگرم در بخش بانوان برای اولین‌بار در کاراته هنگ‌کنگ رقم خورده است و این اتفاق بسیار خوبی برای کاراته این کشور بود.

حسنی‌پور در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است برای برگزاری اردوی تمرینی راهی کشور امارات شوید، گفت: بله قرار است بچه‌های تیم ملی هنگ‌کنگ از مصر راهی امارات شوند و به همین دلیل من امشب از هنگ‌کنگ راهی دبی خواهم شد و به تیم ملی و کادرفنی ملحق می‌شوم تا در کنار ملی‌پوشان حضور داشته باشم.

مربی تیم ملی هنگ‌کنگ در واکنش به این سؤال که آیا تمرین مشترک خواهید داشت یا خیر، گفت: حضور ما در دبی صرفا برای برگزاری اردوی تمرینی است. ما به مدت دو هفته در امارات حضور خواهیم داشت و تمرین مشترکی با هیچ تیمی نداریم فقط برای تمرین کردن به دبی خواهیم رفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا