آشوری: باید قدردان مربیان کاراته باشیم/ نباید حواشی در کار ما خلل ایجاد کند

نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: فدراسیون موفق ما با حواشی دست به گریبان است و این مسائل نباید در برنامه‌های خللی ایجاد کند.

به گزارش کاراته نیوز محسن آشوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص مراسم تقدیر از مربیان برتر سبک‌های آزاد رشته کاراته اظهار داشت: فدراسیون کاراته سال گذشته مراسم تقدیر از مربیان ملی و باشگاهی کنترلی را برگزار کرد و دوشنبه هم مراسم تقدیر از مربیان سبک‌های آزاد را داشتیم. ما باید قدردان زحمات پیشکسوتان و مربیان باشیم چون اگر این عزیزان نبودند، هیچگاه قهرمانانی در سطح جهان به کاراته ایران معرفی نمی‌شدند.

وی افزود: در فدراسیون کاراته علاوه بر قهرمانی، روی مسائل فرهنگی هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و باید اخلاق را هم در کنار ورزش گسترش دهیم.

نایب رئیس فدراسیون کاراته درباره سفر اعضای تیم ملی به ارمنستان تصریح کرد: سید شهرام هروی (سرمربی)، ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری، حمیده عباسعلی و سارا بهمنیار برای اخذ ویزای آمریکا به ارمنستان سفر کردند تا به امید بخدا بتوانند در رقابت‌های جهانی آمریکا حضور پیدا کنند.

وی درباره تاریخ این رقابت‌ها گفت: مسابقات وورد گیمز یا همان بازی‌های جهانی کاراته ۲۰۲۲، در تاریخ ۱۷ و ۱۸ تیرماه در بیرمنگام آمریکا برگزار می‌شود

آشوری در پایان درخصوص حواشی پیش آمده در کاراته ایران خاطرنشان کرد: در پس هر حاشیه ای، یا سوءتفاهم و یا یک تصمیم اشتباه وجود دارد و حیف است که فدراسیون موفق ما با حواشی دست به گریبان شود و این مسائل نباید در برنامه‌های خللی ایجاد کند. امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود و شرایط برای پیشرفت تیم ملی و کاراته ایران فراهم شود تا بتوانیم باز هم برای ورزش ایران افتخارآفرین باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا