تیم ملی کاراته ایران به مسابقات جهانی آمریکا اعزام می‌شود

دبیر فدراسیون کاراته با بیان اینکه مسابقات جهانی کاراته تیرماه در بیرمنگام آمریکا برگزار می‌شود گفت: در این رقابت‌ها ورزشکاران برگزیده تیم ملی کاراته ایران حضور دارد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در نشست امروز مجمع انتخابات هیئت کاراته استان بوشهر سید محمد تقی هاشمی‌فرد با ۲۰ رأی اعضا مجمع به‌عنوان رئیس جدید هیئت کاراته استان بوشهر منصوب شد.

دبیر فدراسیون کاراته در این نشست به استعداد ورزشکاران بوشهری در مسابقات ملی و بین‌المللی پرداخت و اظهار داشت: مدال مسابقات جهانی کاراته توسط یکی از ورزشکاران روستایی گناوه به نام امید حسین‌پور از این استان کسب شده که این مهم نشان از استعداد بالای کاراته در استان بوشهر است.

وحید مؤمنی با اشاره به برگزاری لیگ کاراته وان از سوی فدراسیون کاراته افزود: ۶ نفر برتر این رقابت‌ها به اردوی انتخابی تیم ملی راه پیدا خواهند کرد ولی حق حضور در مسابقات قهرمانی کشور را ندارند که این فرصت برای استان‌های کشور از جمله بوشهر برای رقابت در این مسابقات و عضویت در تیم ملی امری مهم به‌شمار می‌رود.

وی از حضور تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی آمریکا خبر داد و بیان کرد: مسابقات جهانی کاراته تیرماه در بیرمنگام آمریکا برگزار می‌شود و ورزشکاران برگزیده تیم ملی کاراته ایران حضور دارد.

دبیر فدراسیون کاراته افزود: رقابت‌های کشورهای اسلامی در مرداد ماه در کشور ترکیه و مسابقات جهانی ترکیه در آبان ماه از دیگر مهمترین رویداد فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۱ است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست گفت: آنچه باعث پیشرفت هر رشته ورزشی می‌شود وفاق و همدلی است که امیدواریم با حضور رئیس جدید این هیئت شاهد شکوفایی هر چه بیشتر کاراته استان در سطح کشور باشیم.

احمد بهروزیان‌فرد افزود: اداره کل ورزش و جوانان از هر فردی که به رأی اعضای مجمع برای ریاست هیئت انتخاب شود حمایت می‌کند.

توسعه هیئت‌های شهرستانی، توجه ویژه به ورزش بانوان ، برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری و جذب حامی مالی از دیگر موضوعات مورد تأکید مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا