زنگنه: به توانایی بازیکنان شک ندارم/ مسئولیت سختی را قبول کردم

مربی تیم کاراته بانوان گفت: شروع هرکاری در ابتدا دشوار به نظر می‌رسد و با اینکه مسئولیت سختی دارم، اما برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

به گزارش کاراته نیوز پگاه زنگنه در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته بانوان اظهار داشت: از ۲۸ فروردین ماه ورود به اردو داریم و از فردای آن روز تمرینات آغاز می‌شود. این سومین مرحله از اردو‌های آماده‌سازی تیم ما است که با حضور ۱۱ کاراته‌کا در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

وی افزود: هر کاراته‌کا برای رسیدن به اردو از چند فیلتر عبور کرد و قطعاً یک انتخابی دیگر برای انتخاب نفرات اصلی جهت حضور در مسابقات پیش رو در نظر خواهیم داشت. در هر صورت سال مهمی در پیش داریم و می‌توانیم روز‌های خوبی را برای کاراته بانوان رقم بزنیم.

مربی تیم ملی کاراته بانوان، عنوان کرد: تمام فکر و تمرکز کادرفنی این است که شایسته‌ترین نفرات با بهترین شرایط برای حضور در مسابقات انتخاب شوند و قول می‌دهم با تمام توان برای موفقیت دختران کاراته کشورم تلاش کنم. کاراته ایران در بخش بانوان همواره موفق بوده و اگر در یکی دو مسابقه نتایج خوبی کسب نشده، دلیل نمی‌شود توانایی فنی بالای ملی‌پوشان را زیر سوال ببریم.

وی در واکنش به این سوال که با حضور در کادرفنی مسئولیت سختی را پذیرفته است، تصریح کرد: کار یا سخت است یا آسان و من می‌دانستم که مسئولیت سختی را قبول می‌کنم، اما هدفم این است که به کمک سرمربی تیم ملی بتوانیم به کاراته ایران خدمت کنیم. کار سخت را هم باید از یک‌جایی شروع کرد و ذره‌ای به توانایی بازیکنان شک ندارم و مطمئن هستم اگر همه چیز روی برنامه پیش برود، می‌توانیم موفق باشیم.

زنگنه درباره اینکه آیا قرار است ملی‌پوشان بدون بازی تدارکاتی راهی مسابقات اصلی شوند خاطرنشان کرد: رزیتا علیپور، طراوت خاکسار و سارا بهمنیار در پریمیر لیگ پرتغال و مراکش حضور پیدا می‌کنند. همچنین برنامه‌ای برای بازی‌های تدارکاتی و یا اردوی مشترک هم داریم، اما باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود. قطعا دوست داریم بازیکنان پیش از مسابقات اصلی در یک رقابت تدارکاتی محک بخورند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا