زنگنه: به آینده بانوان کاراته ایران امیدوارم/ شرایط بازگشت عباسعلی

مربی تیم ملی کاراته گفت: با جوانان آینده‌داری که در حال اضافه شدن به ترکیب اصلی هستند، می‌توان به آینده بانوان ایران در مسابقات مهم پیش رو امیدوار بود.

به گزارش کاراته نیوز پگاه زنگنه با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: سال‌ها در ترکیب تیم ملی و در مسابقات مختلف مبارزه کرده و مدال‌های متعددی را کسب کردم. الان هم خیلی خوشحالم در ترکیب کادر فنی تیم ملی افتخار این را دارم که تجربیات این سال‌ها را در اختیار جوانان ملی پوش قرار داده و گامی کوچک برای اعتلای کاراته بانوان بردارم.

وی در مورد مسابقات شرایط تیم ملی بانوان تصریح کرد: اوایل بهمن ماه مسابقات قهرمانی کشور برگزار و سپس یک مرحله رقابتهای انتخابی را دو هفته قبل انجام شد. پنجشنبه پنجم اسفندماه بین نفرات برتر اوزان مختلف به صورت رفت و برگشت مرحله سوم انتخابی را برگزار کردیم، همین برنامه یکبار دیگر ۱۹ اسفندماه تکرار خواهد شد و پس از آن با توجه به مجموع نتیجه هر دو مرحله بهترین‌ها به اردو دعوت و تمرینات را آغاز خواهیم کرد.

قهرمان پیشین کاراته آسیا ادامه داد: کاراته کاهای حاضر در این رقابتها نشان دادند که برای رسیدن به ترکیب تیم ملی انگیزه بالایی دارند و بسیار جنگنده و پرتلاش ظاهر شدند. همین موضوع باعث شد مبارزات بسیار خوبی را از سوی با تجربه‌ها و جوانان با آتیه شاهد باشیم و ما را امیدوار کرد که با برنامه تمرینی که خواهیم داشت، بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.

زنگنه با اشاره به مسابقات متعدد پیش رو خاطر نشان ساخت: ۱۴۰۱ یک سال پر ترافیک و سخت برای کاراته ایران است. رقابتهای قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و کشورهای اسلامی را خواهیم داشت و در این بین تورنمنت‌های «کاراته وان» هم هست که با نفرات واجد شرایط به روی تاتامی می‌رویم. هدف هم همین است که با پتانسیلی که از دختران کاراته کشور سراغ داریم در این رویدادها عملکرد خوبی داشته و سال ۲۰۲۲ را به سالی خاطره انگیز در ورزش کشور تبدیل کنیم.

وی در مورد شرایط سرگروه تیم ملی هم گفت: حمیده عباسعلی کاراته کای با تجربه و پر افتخار تیم ملی است، در شرایط فعلی در حال طی کردن دوران پس از آسیب دیدگی و ریکاوری است تا شرایط حضور در تمرینات را پیدا کند. در خصوص بازگشت ایشان به اردوی تیم ملی پس از جلسه کادر فنی با مسئولان فدراسیون تصمیمات لازم اتخاذ و به زودی جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.

مربی تیم ملی در پایان گفت: در کنار کادر فنی و در رأس آن خانم ارباب به آینده این تیم خیلی امیدواریم و با حمایت‌های فدراسیون به اهداف طراحی شده خواهیم رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا